AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har mensen og av en eller annen grunn har jeg hatt null matlyst. Normalt sett kan jeg ha vondt i magen av mensen, men matlysten pleier aldri å forsvinne. Idag har jeg spist frokost, masse sjokolade og så en slags middag/kveldsmat. Det er ikke så veldig mye for å si det sånn. Er det flere som kan miste matlysten av mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har mensen og av en eller annen grunn har jeg hatt null matlyst. Normalt sett kan jeg ha vondt i magen av mensen, men matlysten pleier aldri å forsvinne. Idag har jeg spist frokost, masse sjokolade og så en slags middag/kveldsmat. Det er ikke så veldig mye for å si det sånn. Er det flere som kan miste matlysten av mensen? Her varierer det fra gang til gang. Du skal iallefall ikke bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg blir konstant sulten jeg.. Og spiser jeg masse så føler jeg meg egentlig aldri mett.. Bare slapp og uvel =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg blir også som regel veldig sulten, som om jeg ikke kan bli mett. Merkelige hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 21. september 2011 #5 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg mister alltid matlysten. Blir kvalm og uvel bare av tanken på mat, og det kan vare i opp til en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 21. september 2011 #6 Del Skrevet 21. september 2011 Er totalt motsatt hos meg. Spiser konstant, heletiden når jeg har mensen. Og propper i meg dritt jeg ellers aldri ville rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå