Gjest Marregutt Skrevet 22. september 2011 #21 Del Skrevet 22. september 2011 Tusen takk for råd, fint å få en manns synspunkter Det må sies at den første meldingen han sendte, var samme natt som vi hadde møttes ute, så da var det muligens alkohol inne i bildet. Mens jeg sendte en melding dagen etter, og tok på en måte opp tråden da, pluss at jeg har hintet gaaanske så tydelig til at jeg håper vi sees igjen. Men uten at han tar opp tråden, han bare svarer hyggelig tilbake, men ikke noe mer. Så da tør jeg ikke mer, foreløpig... men: jeg satser på at han nå ser at huset skal legges ut for salg. Og hvis jeg tilfeldigvis treffer på en av våre felles bekjente, kan jeg jo forsiktig nevne at hussalg er på gang. Kanskje han tar kontakt da (selv om jeg tviler), han har jo nummeret mitt. Men du: hvis du er veldig interessert i en jente, og hun til og med viser interesse og sender meldinger, OG sier hun er singel, da ville du vel ikke ha latt noe stoppe deg???? selv om hun bodde i eksens hus (og eksen bor der fortsatt..) Synes det lukter litt av at han kanskje ikke er interessert, rett og slett. Men jeg håper ikke det stemmer Lykke til, håper denne dama er på jobb da, når du drar innom Fikk ikke tid til å dra innom. Har en god del ærend i dag skjønner du, før den lange bilturen i morgen. Men skal dra innom over helgen, hehe! For å svare på spørsmålet, nei, jeg ville ikke latt noe stoppe meg. Selvom jeg til tider kan være litt sjenert da, så ville kanskje gått litt forsiktig frem, men nei, du har vel rett. Men jeg fikk ikke med meg at do fortsatt bodde med eksen jeg! Det er helt sikkert det som gjør han litt usikker. Fylla eller ikke, han sendte deg jo faktisk en melding etter dere hadde møttes Da er det jo utvilsomt en interesse der. Antar at det ikke var en sånn "praktisk informasjon sms", som "Du la igjen lommeboka di i jakken min" eller noe sånt.. hehe. Men hvis dette ikke er en kar du omgår i særlig stor grad fra før, kun via felles bekjente, og du er interessert så ville jeg ha prøvd meg om jeg var deg! Kanskje bare etter hussalget, og prøvd å profilere det dithen at han fikk det med seg. Men jeg tror du kommer til å angre om du ikke prøver, altså! Det kan jo hende dere møtes en gang før den tid og, på byen eller noe, og får plukket opp tråden videre derfra. Da må du være frampå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #22 Del Skrevet 22. september 2011 Fikk ikke tid til å dra innom. Har en god del ærend i dag skjønner du, før den lange bilturen i morgen. Men skal dra innom over helgen, hehe! For å svare på spørsmålet, nei, jeg ville ikke latt noe stoppe meg. Selvom jeg til tider kan være litt sjenert da, så ville kanskje gått litt forsiktig frem, men nei, du har vel rett. Men jeg fikk ikke med meg at do fortsatt bodde med eksen jeg! Det er helt sikkert det som gjør han litt usikker. Fylla eller ikke, han sendte deg jo faktisk en melding etter dere hadde møttes Da er det jo utvilsomt en interesse der. Antar at det ikke var en sånn "praktisk informasjon sms", som "Du la igjen lommeboka di i jakken min" eller noe sånt.. hehe. Men hvis dette ikke er en kar du omgår i særlig stor grad fra før, kun via felles bekjente, og du er interessert så ville jeg ha prøvd meg om jeg var deg! Kanskje bare etter hussalget, og prøvd å profilere det dithen at han fikk det med seg. Men jeg tror du kommer til å angre om du ikke prøver, altså! Det kan jo hende dere møtes en gang før den tid og, på byen eller noe, og får plukket opp tråden videre derfra. Da må du være frampå ja, jeg skal prøve å profilere dette hussalget litt men, jeg får vel ikke ha for høye forhåpninger, og jeg er nå forberedt på at jeg kan bli avvist og skuffet. Jeg gikk jo fra samboeren fordi det ikke funket mellom oss, og ikke fordi jeg var forelsket i en annen. (Kjenner ikke han fyren her så veldig godt). Når det er sagt, så føler jeg vi hadde kjemi, og håper å få sjansen til å bli bedre kjent med ham. Blir nok bittelitt skuffet om han ikke viser interesse etter hussalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 22. september 2011 #23 Del Skrevet 22. september 2011 ja, jeg skal prøve å profilere dette hussalget litt men, jeg får vel ikke ha for høye forhåpninger, og jeg er nå forberedt på at jeg kan bli avvist og skuffet. Jeg gikk jo fra samboeren fordi det ikke funket mellom oss, og ikke fordi jeg var forelsket i en annen. (Kjenner ikke han fyren her så veldig godt). Når det er sagt, så føler jeg vi hadde kjemi, og håper å få sjansen til å bli bedre kjent med ham. Blir nok bittelitt skuffet om han ikke viser interesse etter hussalget. Jeg er spent, og heier på deg Var innom den bensinstasjonen nå forresten. hun jobbet ikke nå uheldigvis, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #24 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg er spent, og heier på deg Var innom den bensinstasjonen nå forresten. hun jobbet ikke nå uheldigvis, hehe.. Takk skal du ha! Uff, i dag er jeg bare usikker og forvirret og alt som er... Til og med usikker på om jeg gjør det rette i forhold til eksen. Han er en veldig snill fyr, og vi har jo vært sammen i flere år.. Så uansett hvordan man vrir og vender på det, så vil det alltid være vanskelig med et brudd. Ellers har jeg ikke hørt noe som helst fra han fyren jeg har et godt øye til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #25 Del Skrevet 26. september 2011 TS: synes han høres interessert ut siden han sendte deg en melding. men ville du selv tatt kontakt med en som hadde samboer?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå