Vilje Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 2. desember 2003 det tenker jeg også når jeg vet at det ikke er ekte hud...den kan bli klam. men....hvilken sofa er det dere har da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 3. desember 2003 #22 Del Skrevet 3. desember 2003 Kjenner noen som har nr. 3. Den blir raskt pløsete, klam og jeg synes den er veldig plastikk-aktig. Nr. 1 fra Formfin er i tykk hud og veldig slitesterk/god kvalitet. Vi har en nesten lik fra samme merke med 10 års garanti. Den er veldig myk og god å sitte i. Og ekte hud puster. Selv om den er ganske dyr er den absolutt verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. desember 2003 #23 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi har en skinnsalong 3+2 som ligner veldig mye på nr. 3. Den er fra Natuzzi. Er superfornøyd med den! :D Vi kjøpte den på Idè i januar for ca. 16 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #24 Del Skrevet 3. desember 2003 nr tre lignet mest på den jeg går å sikler på.. så jeg må si 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 3. desember 2003 #25 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi har en skinnsalong 3+2 som ligner veldig mye på nr. 3. Den er fra Natuzzi. Er superfornøyd med den! :D Vi kjøpte den på Idè i januar for ca. 16 000 kr. Natuzzi er vel ekte skinn, er det ikke? Og da blir kvaliteten en helt annen. Jeg er enig at den er veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2003 #26 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg ville ikke kjøpt sofa i skinn-etterligning! Ok som stoler eller salong som skal stå på pynt, men ikke ok til "ligge å dra seg på" - sofa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. desember 2003 #27 Del Skrevet 3. desember 2003 Natuzzi er vel ekte skinn, er det ikke? Og da blir kvaliteten en helt annen. Jeg er enig at den er veldig fin. Ja, det er ekte skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. desember 2003 #28 Del Skrevet 3. desember 2003 :o Veldig pene alle tre. Men jeg likte 1 og 3 best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 8. desember 2003 #29 Del Skrevet 8. desember 2003 Ikke min stil i det hele tatt, men utseendemessig hadde jeg nok valgt nr 3 om jeg måtte velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #30 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Du sier du er på jakt etter en hudsofa, og da ville jeg valgt en i ekte skinn. Den vil holde seg mye finere mye lenger dersom du behandler den pent, enn en i en hudetterligning. Jeg får litt sånn saccosekkfeeling av hudetterligninger - og alle som en gang på åttitallet sovnet i underbuksa i en turkis saccosekk vet at det ikke er noe særlig! Jeg ville helt klart gått for enern. Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. desember 2003 #31 Del Skrevet 9. desember 2003 Noe mer nærmere min stil, kan man umulig komme. Nr. 3 var rålekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 9. desember 2003 ja den er fin ja.... ville du hatt en sofa og to stoler eller to sofaer, hvis din stue var veldig liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. desember 2003 #33 Del Skrevet 10. desember 2003 Ettersom stuen din er rimelig liten- ville jeg, personlig, gått for to sofaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #34 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg ville valgt sofa og 2 stoler. Det ser ikke så "tett" ut og er enklere å flytte på om du trenger plass på gulvet. Dessuten er det enklere å finne en plass til møblene hvis du flytter en gang. Jeg synes også at to stoler gir mer "luft" enn 2 sofaer. Kommer an på møblene og rommet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. desember 2003 #35 Del Skrevet 10. desember 2003 Alle var fine, men jeg likte definitivt nr 1 best. Veldig kul sofa... :D Tror jeg ville hatt to sofaer om stuen var liten.. Men det kommer an på hvordan stuen ser ut, og hvor mye andre møbler som er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #36 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Har selv nr. 3 og må si jeg er superfornøyd. Den er ikke så stor og ruvevnde (perfekt i min lille leilighet) og god å sitte i. Synes ikke den er klam å sitte i. For meg spilte prisen en stor rolle så om den ikke holder i 20 år så har det lite å si. I tillegg synes jeg den er flott å se på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #37 Del Skrevet 11. desember 2003 Glemte å nevne...min er 3+2 så den står ikke oppstilt som på bildet... om det har noe å si for deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 11. desember 2003 ok...vel, jeg tenker også at prisen spiller en rolle, og at smaken min er veldig omskiftelig. går nok for alternativ 3 ja. Jeg tror jeg vil ha to stoler til, men hvilke? Bør være smale, men hvilken farge passer til mørkebrun skinn? Leiligheta er ellers preget av endel mørkebrune møbler/bilder/pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #39 Del Skrevet 11. desember 2003 Fæle alle tre, men nr 3 er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #40 Del Skrevet 12. desember 2003 Nr 1 Har en som ligner selv, med bredere armlener . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå