Gå til innhold

skinnsofaalternativer...si din mening


Vilje

Anbefalte innlegg

Skal ha hudsofa jeg....i min lille leilighet, og jepp...har en del alternativer.

Noen si sin mening?

denne f.eks

http://www.formfin.no/kolleksjonflash/avan...anti05_sort.jpg

den er kjempefin. men dyr...tror en toseters koster nesten 13000 da. Og i i tillegg må jeg vel ha to stoler.-

eller denne

http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search=

Denne er nett og fin, fås i hud og koster 16000 for en 3+2

http://www.bohus.no/filesystem/produkter/7...0293433_350.jpg

Den tosetern er nett, men det er hudetterligning, noe slags plast-stoff. Noen som har en slik sofa? Syns designen var ok, stilren.

Hva ville dere valgt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av disse sofaene er min stil (jeg vet ikke med nr. 2, for jeg kommer ikke inn). Men jeg synes at nr. 3 ser mer "ekte" ut enn nr. 1, selv om det er omvendt.

Synes at nr. 1 er litt for streng og litt for svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at den siste, fra bohus, er fin, men vet noen noe om hvordan stoffet fungere sånn i dagligen? blir ikke klamt, er litt skeptisk til at det er i hudetterligning....

Jeg trenger sofahjelp.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Ingen av disse sofaene er min stil (jeg vet ikke med nr. 2, for jeg kommer ikke inn). Men jeg synes at nr. 3 ser mer "ekte" ut enn nr. 1, selv om det er omvendt.

Synes at nr. 1 er litt for streng og litt for svart.

Enig med Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare for å forvirre deg mer (unnskyld..) Bolia har noen kjempefine skinnsofaer (www.bolia.com)

Jeg liker spesielt London Royal og Soho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker 3 best, har kikket på den en stund.. 1 var for streng, 2 var så lys (blir ikke det veldig møkkete fort?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for meningene deres :) begynner å helle mot nummer 3, selv om den er i imitasjon... den nummer to, ekornes'en, vil jeg evt ha i mørk brun eller sort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal kjøpe nr.3 (Merkur fra Bohus) når vi skal innrede huset vi driver og bygger...

Tror ikke det blir mer klamt enn vanlig skinn, den er i allefall god å sitte i og kjempefin å se på.. :D

Og om kvaliteten ikke er like holdbar som vanlig skinn.. vel.. innen den er slitt ut har vi sikkert skiftet stil likevel.. *interiør-frik* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har kjøpt Merkur fra Bohus. Den står på butikken g venter på meg. Neste uke er den på plass i nyehuset, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med en sofa (etter min mening) er at den må være god å sitte i. Så jeg hadde valgt den som var mest behagelig.

Klippan er ikke god å sitte i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 3 har jeg gått og siklet på selv en stund' date=' men har ikke kjennskap til "stoffet"..[/quote']

den er visst belagt med silikon, og anbefales ikke som daglig sofa, da den kan bli klam. mamma spurte i to forskjellige butikker, hun sikla nemlig på den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...