Gå til innhold

Han svarer meg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig til kjæresten min i helga, men nå er han sur og "usikker" på oss,så han svarer meg verken på sms eller facebook. Skulle reist imorgen tidlig, men nå vet jeg jo ikke hva som skjer!

Har jeg blitt dumpa? Hva ville dere gjort? Har sendt 5 mld og ringt en gang. Men han svarer ikke. Jeg har ikke gjort noe galt, han er bare usikker på oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woooow han er klar over at du skal komme til han i helga også setter han deg i en posisjon der du ikke vet om du skal komme eller ikke? it's over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på deg..

MEN

Dette er kanskje den tredje eller fjerde tråden du legger ut om dette emnet. Du virker nærmest litt hysterisk over dette. Slik jeg har forstått det er det en fyr du er i datingfase med, som du bombaderte med sms (slik at han ble lei). Etter at du lovte deg selv at du ikke skulle sende noen flere meldinger før du fikk svar fra han om du skulle komme eller ikke, så har du både ringt han og sendt han fem meldinger.

Helt ærlig. Jeg skjønner at han fikk panikk!

Lær noe av dette, slik at du ikke dreper et datingforhold neste gang du treffer en kar som er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

unnskyld meg unnskyld- men har du maset like mye på han hele tiden som du gir uttrykk for her, så er det kanskje ikke så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...