AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Hei. Jeg har alltid hatt masse utflod, må gå med truseinnlegg hver dag. Men i det siste har dte begynt å være mer tjukt slim. Ofte når jeg drar ned trusa henger det en slimtråd mellom musa og trusa Normalt, eller burde jeg gjøre noe? Kjøpe noe på apoteket? Hilsen flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Hvor lenge er det til mensen? Ca midt i perioden kommer eggløsning og like før eggløsning så får man slimaktig utflod, det kan se ut som eggehvite. Det varer som regel i et par dager. Om det ikke går over så får du gå til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Det er vanlig. Jeg får det også et par dager i måneden - så bare slapp av Hvis du derimot har det hverdag, så burde du kanskje kontakte gynekolog - da det kan være ganske plagsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå