AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Når fikk du ditt andre herpesutbrudd(om du har hatt det), etter førstegangsutbruddet? Gjelder herpes genitalis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Mange måneder etter det første. Men da fikk jeg flere påfølgende utbrudd, og da fikk jeg medisiner for å forebygge/begrense utbruddet. Fikk det hos hudlege, og gikk til kontroll flere ganger (langtidsbehandling). Tror selv jeg fikk utbrudd pga stress, eksamenstid. Graviditet trigget også utbrudd hos meg. Kjipt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Mange måneder etter det første. Men da fikk jeg flere påfølgende utbrudd, og da fikk jeg medisiner for å forebygge/begrense utbruddet. Fikk det hos hudlege, og gikk til kontroll flere ganger (langtidsbehandling). Tror selv jeg fikk utbrudd pga stress, eksamenstid. Graviditet trigget også utbrudd hos meg. Kjipt :-( Men var du stresset i periodet rett etter det første utbruddet? Jeg har vert KJEMPESTRESSA etter førsteutbruddet, som var over 4 uker siden. Og jeg har ikke merket snev av utbrudd. Jeg kan ikke bli mer stresset med andre ord Fysisk og psykisk. Tror du kjangsene er gode da for at jeg ikke får det? Er kjemperedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå