AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Her sitter jeg i fred og ro og sikler på brudekjoler på ebay. Fant en som var nydelig - passe enkel og fin. Prisen var nesten for god til å være sann. Og det var den også. Vel, det vil si - kjolen var fin på pris den. Men selger skulle ha 150 dollar i frakt. Lettere svimeslått virret jeg videre. Og fraktprisene sto ikke tilbake på noen av de kjolene som var i riktig prisklasse. Det var 149 AUD, 100 euro og 99 euro. Blir jo nesten redd jeg. Koster det seriøst så mye å sende en stakkars kjole, eller er det en fin måte å få inn en høyere pris på kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 De tar nok ekstra på frakten for å tjene penger ja. Slik at folk tror de gjør et varp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Selgere på eBay har ikke lov til å ta seg betalt for håndtering (handling), men tar seg da ofte svært godt betalt for frakt i stedet. Det er de i sin fulle rett til. Hva det reelt koster er vondt å si, da det avhenger av fraktselskap, fraktemåte, forsikring, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 Det er vel totalprisen som er avgjørende uansett, så om kjolen er superbilling og frakten dyr, eller omvendt spiller vel egentlig ingen rolle? Jeg pleier å sortere resultatet på lavest pris først, inkludert porto. Da har man full oversikt over hvilken vare som reelt sett er billigst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziggee Skrevet 21. september 2011 #5 Del Skrevet 21. september 2011 Har selv kjøpt en del par billige sko på Ebay og da er ofte fakten dyrere enn skoene. Hvis du i tillegg blir tatt i tollen så er det ofte du ikke sparer så veldig mye. Så kjøper du noe på nettet så bør sjekke prisen her hjemme før i kaster deg på et "supertilbud" !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. september 2011 #6 Del Skrevet 21. september 2011 Grunnen til at jeg idetheletatt bruker e-bay og andre nettsider er utelukkende fordi de tilbyr artikler du sjeldent eller aldri finner i butikkene i Norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå