Gå til innhold

Er legen strenge på sovepiller?


Hipster

Anbefalte innlegg

Hold det gående slik det er nå TS. Det er veldig viktig å beholde en god søvnrytme, også for selvfølelsen. Prøv å legg deg og stå opp til samme tid, slik at du egentlig ikke vil sove lenger enn det alltid.

Har du husket å gå tur i frisk og god luft? Nå er det jo også deilig med temperaturen synes jeg, litt friskt i kinna og med skjerf og vanter. Da koser jeg meg, og det å legge seg i senga etterpå da med en spennende bok er for meg himmelsk.

Det er mange små gleder i livet - vi må bare ikke glemme at de er der. Stå på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold det gående slik det er nå TS. Det er veldig viktig å beholde en god søvnrytme, også for selvfølelsen. Prøv å legg deg og stå opp til samme tid, slik at du egentlig ikke vil sove lenger enn det alltid.

Har du husket å gå tur i frisk og god luft? Nå er det jo også deilig med temperaturen synes jeg, litt friskt i kinna og med skjerf og vanter. Da koser jeg meg, og det å legge seg i senga etterpå da med en spennende bok er for meg himmelsk.

Det er mange små gleder i livet - vi må bare ikke glemme at de er der. Stå på =)

Jeg skal prøve å ikke legge meg så alt for sent i dag, kose meg liiitt til med godteri og brus, gå en tur og så lage en kopp med te, og sitte i sengen og se på en grinefilm (føler meg litt nedfor i dag, så vil bare få ut litt tårer, lol) så legge meg (:

Jeg har gått tur nesten hver kveld/natt, jeg elsker å gå ute alene om natten, med musikken min og bare tenke, føles utrolig godt, spesielt nå som tempraturen er i grunn helt passe, litt kaldt, men det er godt synes jeg! Jeg bor forresten i et rolig strøk, så trenger ikke bekymre meg så masse for at jeg plutselig skal bli vodtatt, rikingene i nabolaget har sikkert bedre ting å bruke tiden sin på. i <3 b(l)ærum liksom.

men takk som spør og tips, blir glad jeeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...