Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

han vil bare sette igang

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg og typen flyttet sammen for noen måneder siden etter det har sex'en bare blitt dårligere og dårligere...han får ereksjon uten at jeg trenger og være der en gang og vil bare sette i gang og jukke..det virker som om han ikke gidder og ha forspill...hver gang er det liksom ta litt på puppne og gå ned litt og ta litt på puppene igjen...han virker liksom ikke så engasjert...så hver gang har jeg ikke vert kåt i det hele tatt...jeg vil jo ha sex..men hvis jeg trekker meg unna blir det jo ikke noe...hva skal jeg gjøre?jeg føler at vi ikke får snakke sammen om det...og jeg vil ikke forlange og kreve hva han skal gjøre med meg...det er leeenge siden han har gitt meg oralsex..og da var det bare snakk om sek. det varte siste gangen...jeg gir han oralsex ofte...pga. at han ikke får skikkelig orgasme ved sex og får gode orgasmer ved blow jobs...hva har skjedd???før hadde vi fantastisk sex!det virker som om han bare vil jukke og bli ferdig med det...ikke elske med meg og vise hvor høyt han elsker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

glemte og nevne at han aldri gir meg komplimenter og at det er alltid jeg som må ta iniativ til sex...han gir aldri inntrykk om at han har skikkelig lyst på meg...hva i huleste har skjedd???vi elsker hverandre veldig høyt og kan ikke leve uten hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja...har tatt det opp med han...trodde jeg...helt til jeg fant ut at han hadde sovnet...får aldri mulighet til det om dagen..det er ALLTID ett eller annet!men som sagt...jeg føler at jeg forlanger hva han skal gjøre med meg hvis jeg tar det opp?spurte han i går om han hadde merket at det hadde blitt merkelig i det siste..han var enig i det...men så sovnet begge...så ble det ikke noe mer ut av det...jeg sa at vi heller kunne ta det opp i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med ham i ettermiddag - ikke når dere har lagt dere. Slå av tv'n og sett dere ned for å snakke sammen. Det må dere bare gjøre. Fortell ham nøyaktig hva du synes og hva du ønsker.

Han kan heller ikke forvente at du skal gi ham oralsex hvis han ikke gir deg det. Her er det snakk om å gi og få.

Synes det er merkelig at dere har det sånn hvis dere elsker hverandre så høyt. Kan ikke skjønne annet enn at dere MÅ snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...