AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #41 Del Skrevet 21. september 2011 Vi venter et donorbarn nå, og vi valgte en donor med rødt hår, vi. Akkurat nå angrer jeg, for makan til mennesker dette barnet skal omgås! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 21. september 2011 #42 Del Skrevet 21. september 2011 Her er et utvalg donorer, ingen med rødt hår: Liker ikke jenter gutter med rødt hår? http://www.europeanspermbank.com/spermdonor/sperm_donor.php Joda, der er en med rødt hår. Men rødt hår er jo generelt mer uvanlig. Jeg har ikke tenkt å benytte meg av spermdonor, så har ikke tatt stilling til om en rødhåret ville vært aktuell for meg i den sammenheng. Men ellers betyr ikke hårfargen alene noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. september 2011 #43 Del Skrevet 21. september 2011 Om det hadde vore aktuelt, hadde vi vald donor så lik som oss sjølve, og ingen av oss er raudhåra. Hva slags donor kunne dere tenkt dere mtp Etnisitet: Nordisk Øyefarge:Blå eller grønn Hårfarge:Lys Høyde: 1.75-1.85 Vekt: Normalvektig Utdannelse/yrke: Ikkje viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #44 Del Skrevet 21. september 2011 Så du tror sjelen sitter i håret? Not really, det er bare et flåsete sitat fra South Park. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #45 Del Skrevet 21. september 2011 Må smile litt her da:) Jeg har en søster og en bror. Jeg har (hadde) da jeg var yngre rødt nydelig hår. Moren min hadde også det samme da hun var yngre. Broren og søsteren min er blonde. Jeg fikk en sønn med lyst blondt hår. og min søster fikk en datter med rødlig hår og min bror en datter med rødt hår:) Så det er ingen garanti selv om foreldrene ikke har rødt hår. For generasjone før el.tidliger kan jo ha hatt/har det:)) Og jeg har aldri hatt noe problemer med å få meg kjæreste. Ikke den ene niesa mi heller. Hun andre er litt ung enda,men blir sikkert populær hun også Du er kvinne, right? Der har du svaret på hvorfor du aldri har hatt noe problemer med å få deg kjæreste. Menn tar alt! Hadde du vært mann med rødt hår så hadde situasjonen vært en annen. Bare se på en del av svarene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #46 Del Skrevet 21. september 2011 Om jeg kunne velge fritt: Nordisk utseende med blå eller grønne øyne, blond/lys, høyde mellom 175 og 180, normalvektig, samfunnsbevisst Dette med bakgrunn i at han da hadde lignet på de andre i familien. Har ikke noe i mot noen med rødt hår, men ville helst hatt en som lignet på resten av oss. Kan du velge donor som er samfunnsbevisst? Hvordan måler man det da? "Hvor ofte leser De avisen?", "Ser De Dagsrevyen daglig?", "Har De vært speider som ung?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 21. september 2011 #47 Del Skrevet 21. september 2011 Du er kvinne, right? Der har du svaret på hvorfor du aldri har hatt noe problemer med å få deg kjæreste. Menn tar alt! Hadde du vært mann med rødt hår så hadde situasjonen vært en annen. Bare se på en del av svarene her. Så rødhårede jenter som får seg kjæreste får dette fordi menn uansett tar alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #48 Del Skrevet 21. september 2011 Har du rødt hår, Flanør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #49 Del Skrevet 21. september 2011 Har du rødt hår, Flanør? Tydeligvis........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #50 Del Skrevet 21. september 2011 Har du rødt hår, Flanør? Nix. Problemstillingen berører ikke meg direkte på noe vis da jeg aldri kunne tenkt meg å være donor, men sånn generelt sett er det interessant å diskutere dette. Tragisk at naturen er innrettet slik at kvinner kan velge og vrake selv om de er lavmål selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #51 Del Skrevet 21. september 2011 Så rødhårede jenter som får seg kjæreste får dette fordi menn uansett tar alt? Saken er at selv heslige kvinner får seg kjæreste bare fordi de er kvinner. Slik er skjevheten i naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 21. september 2011 #52 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg fikk litt bakoversveis da jeg først hørte om dette. Men jeg ville heller ikke hatt rødhåret donor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 21. september 2011 #53 Del Skrevet 21. september 2011 PS Jeg har selv rødt hår - men ingen av min foreldre har det. Det har noe med genetikk å gjøre og dominante gen visavis andre gen. Husker ikke helt "formelen"; Men det gjør i alle fall at man kan ha med seg gen i slekten som slår til dersom man parrer seg med den rette. Selv er jeg fornøyd med å ha rødt hår men selv jeg, som rødhåret, har faktisk fordommer mot rødhårede menn. Det er på en måte ikke så mandig. Det er noe feminint med det. Nå får jeg sikkert en bråte rødhåringer på nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #54 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg fikk litt bakoversveis da jeg først hørte om dette. Men jeg ville heller ikke hatt rødhåret donor. Du fikk bakoversveis for noe du er enig i?? Litt selvmotsigende der........... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #55 Del Skrevet 21. september 2011 Hva gjør dere hvis dere får et biologisk barn med rødt hår? Foreldrene må ikke ha rødt hår for å få rødhårede barn. Det holder med at det ligger i genene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #56 Del Skrevet 21. september 2011 PS Jeg har selv rødt hår - men ingen av min foreldre har det. Det har noe med genetikk å gjøre og dominante gen visavis andre gen. Husker ikke helt "formelen"; Men det gjør i alle fall at man kan ha med seg gen i slekten som slår til dersom man parrer seg med den rette. Selv er jeg fornøyd med å ha rødt hår men selv jeg, som rødhåret, har faktisk fordommer mot rødhårede menn. Det er på en måte ikke så mandig. Det er noe feminint med det. Nå får jeg sikkert en bråte rødhåringer på nakken! Du kan også få andre på nakken. Feminint å ha rødt hår? Med den logikken er kvinner med sort hår maskuline. Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #57 Del Skrevet 21. september 2011 Saken er at selv heslige kvinner får seg kjæreste bare fordi de er kvinner. Slik er skjevheten i naturen. Har sett nok av heslige menn med vakre kvinner jeg, selv de som ikke er millionærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #58 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg driter i det jeg, har mannen med rødt hår bedre personlighet enn mannen med mørkt hår så er det rødhåringen som får bli med meg hjem og spise eplekake. Skulle jeg valgt sperm til donorbabyen min så ville jeg nok trukket tilfeldig når det kommer til hårfargen, det eneste som betyr noe er at ungen er frisk og ikke har blå øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #59 Del Skrevet 21. september 2011 Hva slags donor kunne dere tenkt dere mtp Etnisitet: Nordisk Øyefarge:Blå, grønn eller brun Hårfarge: brunt eller blondt hår Høyde: over 180 Vekt: 70-100 kg Utdannelse/yrke: høyere utdannelse, helst hovedfag/master eller høyere Jeg kunne tenkt meg en donor som var mest mulig lik samboer eller meg, slik at barnet ser ut som vi er foreldrene. Ingen av oss har rødt hår eller rødt hår i slekten, men hadde vi fått et barn med rødt hår hadde ikke det vært så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #60 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg driter i det jeg, har mannen med rødt hår bedre personlighet enn mannen med mørkt hår så er det rødhåringen som får bli med meg hjem og spise eplekake. Skulle jeg valgt sperm til donorbabyen min så ville jeg nok trukket tilfeldig når det kommer til hårfargen, det eneste som betyr noe er at ungen er frisk og ikke har blå øyne. HVA ER GALT MED BLÅ ØYNE!!!!?????? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå