Gjest redhead Skrevet 20. september 2011 #1 Del Skrevet 20. september 2011 Leste denne artikkelen der det står at kvinner ikke vil ha menn med rødt hår som donorer, hvorfor vil de ikke det. Liker ikke kvinner menn med rødt hår? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10038688 Hva slags donor kunne dere tenkt dere mtp Etnisitet: Nordisk,latinsk,Afrikansk,asiatisk? Øyefarge:Blå,grønn,brun Hårfarge:Lys,brun,svart,rød Høyde: Vekt: Utdannelse/yrke: Her er et utvalg donorer, ingen med rødt hår: Liker ikke jenter gutter med rødt hår? http://www.europeanspermbank.com/spermdonor/sperm_donor.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Del Skrevet 20. september 2011 Nordisk Blå, grå eller grønn Blond eller rød Over 175 Mellom 70-100kg Har ikke noe å si så lenge han ikke er ufør av psykisk sykdom eller noe Så jo, jeg elsker rødt hår jeg. Kjæresten min har det. Hvorfor de ikke er på listen har kanskje noe med sjeldenheten til rødt hår, ikke vet jeg. Men det finnes altså kvinner som liker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg liker ikke gutter med rødt hår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 20. september 2011 #4 Del Skrevet 20. september 2011 Først og fremst så tror jeg ikke jeg heller ville hatt donor med rødt hår om slikt skulle blitt aktuelt. Nå er det vel for at både jeg og sambo er rimelig mørke og man vi jo ha donor som ligner mest mulig på en selv vil jeg tro? Dessuten så synes jeg ikke rødt hår er særlig kledelig på menn, mer pent på kvinner da. Hva slags donor kunne dere tenkt dere mtp Etnisitet: Ville nok tatt nordisk, selv om barn som er halvt afrikanske er så nydelige! Øyefarge: Grønn! Hårfarge:Brun. Høyde:Ikke viktig. Vekt:Ikke viktig. Utdannelse/yrke:Ikke viktig. Huff, dette kjenner jeg ble litt ekkelt, for jeg tror egentlig aldri jeg ville "valgt" hvordan barnet mitt skulle bli. Satser på at barnet er perfekt som det er jeg. Fra naturens side. Det viktigste er jo at barnet er sunt og friskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Del Skrevet 20. september 2011 For å være ærlig: de ser skikkelig dumme ut. Rødhårede er også sjeldent pene, men når de først blir pene så er de vakre! Men villa aldri tatt sjansen på å få barn med en som var rødhåret. :s 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. september 2011 #6 Del Skrevet 20. september 2011 Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til disse. Ms. Raggsokk, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 20. september 2011 #7 Del Skrevet 20. september 2011 I den tråden om rødhårede barn var alle plutselig av en helt annen oppfatning, da var det SÅ fint med rødt hår. Men helt ærlig, jeg ønsker meg ikke barn med rødt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2011 #8 Del Skrevet 20. september 2011 Herregud...syns det er like mange vakre rødhårede som blonde/mørke. Rødt hår har da ingenting å si for ansiktstrekk?!!? Synes noen rødhårede kvinner har en nydelig litt "alveaktig" fremtoning, det finner man sjelden hos blondiner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 20. september 2011 #9 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg har for så vidt ikke noe imot rødt hår, men min personlige mening er at det er den desidert skumleste hårfargen, fordi den har et større potensiale for å se helt jævlig ut - spesielt på gutter/menn. Det finnes nok av blonde og mørkhårede menn som ikke akkurat kan betegnes som pene, men det er sjelden selve hårfargen som trekker ned. Med rødhårede er det ofte motsatt; "Han hadde nok vært skikkelig pen om det ikke var for hårfargen". Det er et par nyanser som flertallet rett og slett misliker, og da blir det jo et sjansespill. Håret kan like gjerne ende opp som "utvasket gulrot med matchende øyenbryn og hud", som "glinsende kastanje". Om man først har mulighet til å velge, så velger man selvsagt ikke det man liker minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 20. september 2011 #10 Del Skrevet 20. september 2011 For å være ærlig: de ser skikkelig dumme ut. Rødhårede er også sjeldent pene, men når de først blir pene så er de vakre! Men villa aldri tatt sjansen på å få barn med en som var rødhåret. :s De ser dumme ut? Er det noe med uttrykket i ansiktet kantet med rødt hår som gjør at de ser dumme ut? Eller? Teit å si! Jeg syns ikke rødhårede ser dumme ut, men jeg kunne aldri vært sammen med en rødhåret mann. Det er som Anonym Bruker over her sier: de er sjeldent pene. Jeg vil ha pene barn, ergo vil jeg ikke ha en rødhåret mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2011 #11 Del Skrevet 20. september 2011 Igjen: Hva har hårfarge med ansiktstrekk å gjøre?? De er de som avgjør om man er pen eller ikke. Hjelper ikke å være fin på håret hvis en ikke har pene og regelmessige trekk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 20. september 2011 #12 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg kunne godt ha vært sammen med en rødhåret mann, og gjerne fått barn med han også. Kjenner mange kjekke menn med rødt hår! Og synes den hårfargen er like fin som de andre. Synes forresten pene mennesker blir ekstra pene med rødt hår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. september 2011 #13 Del Skrevet 20. september 2011 Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til disse. Ms. Raggsokk, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #14 Del Skrevet 20. september 2011 Gingers have no soul. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 20. september 2011 #15 Del Skrevet 20. september 2011 Det er ekstremt tåpelig å snakke om rødt hår som en slags funksjonshemming. Greit nok at det er en slags genfeil.., har jeg hørt. Men rødt hår kan selvfølgelig være like pent som brunt og blondt hår! Jeg vil forresten nevne at det fins flere nyanser av rødt. På samme måte som det fins flere hårfarger enn brunt og blondt. Grått for eksempel! Og hvor mye har egentlig hårfargen å si uansett? Det definerer jo ikke personen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 20. september 2011 #16 Del Skrevet 20. september 2011 Noen menn er nydeilige med rødt hår! Men jeg føler de fleste har typisk knalloransje, som jeg ikke synes er særlig attraktivt. Jeg assosierer det med klovner og kjønnår av en rar grunn Og hvis jeg skulle valgt en sæddonor, hadde jeg antageigvis tatt en 'safere' farge enn rødt, bare i tillfelle donoren var veldig oransje. Det har da egentlig ikke noe å si, men når man først kan velge hva man foretrekker, så blir det slik. Hadde det vært min mann, derimot, hadde jeg ikke nølt med å lage oransje klovnkjønnshårede babyer med ham! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina Skrevet 20. september 2011 #17 Del Skrevet 20. september 2011 Må smile litt her da:) Jeg har en søster og en bror. Jeg har (hadde) da jeg var yngre rødt nydelig hår. Moren min hadde også det samme da hun var yngre. Broren og søsteren min er blonde. Jeg fikk en sønn med lyst blondt hår. og min søster fikk en datter med rødlig hår og min bror en datter med rødt hår:) Så det er ingen garanti selv om foreldrene ikke har rødt hår. For generasjone før el.tidliger kan jo ha hatt/har det:)) Og jeg har aldri hatt noe problemer med å få meg kjæreste. Ikke den ene niesa mi heller. Hun andre er litt ung enda,men blir sikkert populær hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 20. september 2011 #18 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hva slags donor kunne dere tenkt dere mtp Etnisitet: Nordisk Øyefarge:Blå,grønn Hårfarge: alle Høyde: 180 eller mer Vekt: ikke overvektig Utdannelse/yrke: Ingeniør hehehe Endret 20. september 2011 av nupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. september 2011 #19 Del Skrevet 21. september 2011 For å være ærlig: de ser skikkelig dumme ut. Rødhårede er også sjeldent pene, men når de først blir pene så er de vakre! Men villa aldri tatt sjansen på å få barn med en som var rødhåret. :s Hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #20 Del Skrevet 21. september 2011 Etnisitet: Nordisk Øyefarge:Blå,grønn Hårfarge:Lys,brun,rød Høyde: 180 +++ Vekt: Normalvektig Utdannelse/yrke: Ikke viktig Jeg ville ikke hatt en donor med brune øyne og svart hår. Har ingenting med rasisme å gjøre, men ville valgt en nordisk donor for at ungen skulle likne mest mulig på oss. Det er det samme hvilken hårfarge han har, men det må ikke være svart. Rødt og blondt med rødskjær er bare fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå