Gå til innhold

Misunnelse


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som lider av misunnelse på andre jenter som ser bedre ut en degselv?

Jeg får et skikkelig sug i magen å føler nesten for å kaste opp når jeg ser bilder av jenter feks exen min eller en jeg liker er venn med på facebook.. Får sånn uro i kroppen at jeg må gjøre alt jeg kan for å se bedre ut. Jada såklart skulle jeg kanskje skaffet meg bedre selvtilitt å tenkt at det ikke bare utsende det kommer ann på,men verden er desverre ikke så enkel.

Så er det flere her som kjenner misunnelsen rive i magen når man ser babes flørte med "dine" menn :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sunt å være litt sjalu - det er jo ikke så uvanlig at jenter (eller gutter) blir litt sjalu når andre sjekker ut partneren :P Men det som derimot ikke er så sunt, er å bli sjalu fordi andre ser bedre ut enn deg, tror ihvertfall at andre ser bedre ut enn deg selv. Det er en veldig destruktiv oppførsel du har mot deg selv. Man blir ikke lykkelig av å sammenligne seg selv med andre, det vil alltid være noen som er penere, søtere eller smartere enn deg - men det vil aldri være noen der ut som er AKKURAT som deg! Du har gode sider ved deg selv som du burde være stolt av. Kjæresten er sammen med deg fordi han LIKER deg og ikke disse andre jentene. Og er han en drittsekk og flørter med andre jenter, så er det bare å forlate gutten - da fortjener han ikke deg.

Og når det er sagt, så er ingen perfekt. Alle har sider ved seg selv de ikke liker så godt, men det handler om å fremheve sider av seg selv som man liker og glemme det negative.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...