AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #21 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg skal ikke dømme deg eller noe, for det har jeg ingen rett eller grunn til. Men jeg lurer bare på en ting, hvorfor gjør man sånn når man selv føler det er galt? Og tenker man noen ganger på den/de som sitter hjemme og aner fred og ingen fare? Man gjør sånt fordi følelsene er sterkere en fornuften. Tenker veldig mye på at det jeg gjør er galt og veldig lite snilt ,prøvd utallige ganger å kutte han ut men klarer det ikke.Har dårlig samvittighet døgnet rundt men følelsene for han er sterkere en den dårlige samvitigheten for henne.Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #22 Del Skrevet 20. september 2011 Min eks holdt på på akkurat samme måte - profiler på alle mulige datingsider...Jeg fersket han flere ganger i løpet av de nesten 4 årene vi var sammen, og han lovte bestandig bot og bedring. Han skulle alltid slutte, og han hadde uansett aldri møtt noen bak ryggen min eller vært fysisk utro. Vel, til slutt dukket det ene og det andre opp...Han hadde møtt flere bak ryggen min (bare for å gå på kafe - men likevel, løgn og bedrag hele veien) var fysisk utro med ei, og det hele toppet seg da han satt på nettet og aktivt lette etter ei elskerinne... Hele veien var regla at det ikke var MEG det var noe galt med - HAN hadde et behov for oppmerksomhet og spenning. Vel, jeg kasta han på hodet ut av livet mitt når jeg fant ut dette siste - nok fikk være nok. Han kom ALDRI til å forandre seg. Så man kan trygt si at jeg ville ikke stolt på denne kjæresten din et halvt sekund engang...De blir bare flinkere til å skjule spor, kanskje de har en liten pause til de skjønner at du ikke er like mistenksom..Også har man hele greia gående igjen. Til slutt må man bare innse at man vil alltid være en av mange for en slik person!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #23 Del Skrevet 21. september 2011 Min eks holdt på på akkurat samme måte - profiler på alle mulige datingsider...Jeg fersket han flere ganger i løpet av de nesten 4 årene vi var sammen, og han lovte bestandig bot og bedring. Han skulle alltid slutte, og han hadde uansett aldri møtt noen bak ryggen min eller vært fysisk utro. Vel, til slutt dukket det ene og det andre opp...Han hadde møtt flere bak ryggen min (bare for å gå på kafe - men likevel, løgn og bedrag hele veien) var fysisk utro med ei, og det hele toppet seg da han satt på nettet og aktivt lette etter ei elskerinne... Hele veien var regla at det ikke var MEG det var noe galt med - HAN hadde et behov for oppmerksomhet og spenning. Vel, jeg kasta han på hodet ut av livet mitt når jeg fant ut dette siste - nok fikk være nok. Han kom ALDRI til å forandre seg. Så man kan trygt si at jeg ville ikke stolt på denne kjæresten din et halvt sekund engang...De blir bare flinkere til å skjule spor, kanskje de har en liten pause til de skjønner at du ikke er like mistenksom..Også har man hele greia gående igjen. Til slutt må man bare innse at man vil alltid være en av mange for en slik person!! Hei AnonymBruker. Det jeg leste nå som du sriver, var akkurat som jeg skulle ha skrevet om mitt eget liv. Forskjellen fra ditt og mitt liv er at jeg fremdels er i forholdet, selvom jeg ikke helt kan si at jeg stoler på den jeg bor sammen med. Men jeg har valgt å bli, fordi han har lovet på tro og ære at han aldri skal gjøre sånt mot meg igjen. Så langt har det gått bra, men som du sier så kan man vel aldri vite om han er blitt flinkere til å skjule sine spor, og forsetter i samme bane. Mulig jeg er naiv og en smule dum som blir i et forhold som man har blitt sveket på det allerverste. Men jeg tror alle kan gjøre en feil, og det er muligheter for å komme seg igjennom det sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #24 Del Skrevet 21. september 2011 Personlig ville jeg ikke greid å stole på en som holdt på sånn, men kan denne mannen være homofil eller bi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Pepsi36. Du må se an, gir han seg ikke. Er det opptil deg hva du kan klare å leve med. Jeg har opplevd noe av det samme selv, med min samboer. Og vet hva jeg prater om. Hvis du har lyst til å snakke, kan jeg sende deg en PM :-) Ja, gjerne det. Er rådvill jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 21. september 2011 Personlig ville jeg ikke greid å stole på en som holdt på sånn, men kan denne mannen være homofil eller bi? Jo, han er ihverttfall bi-nysgjerrig, og det har han sagt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 21. september 2011 Min eks holdt på på akkurat samme måte - profiler på alle mulige datingsider...Jeg fersket han flere ganger i løpet av de nesten 4 årene vi var sammen, og han lovte bestandig bot og bedring. Han skulle alltid slutte, og han hadde uansett aldri møtt noen bak ryggen min eller vært fysisk utro. Vel, til slutt dukket det ene og det andre opp...Han hadde møtt flere bak ryggen min (bare for å gå på kafe - men likevel, løgn og bedrag hele veien) var fysisk utro med ei, og det hele toppet seg da han satt på nettet og aktivt lette etter ei elskerinne... Hele veien var regla at det ikke var MEG det var noe galt med - HAN hadde et behov for oppmerksomhet og spenning. Vel, jeg kasta han på hodet ut av livet mitt når jeg fant ut dette siste - nok fikk være nok. Han kom ALDRI til å forandre seg. Så man kan trygt si at jeg ville ikke stolt på denne kjæresten din et halvt sekund engang...De blir bare flinkere til å skjule spor, kanskje de har en liten pause til de skjønner at du ikke er like mistenksom..Også har man hele greia gående igjen. Til slutt må man bare innse at man vil alltid være en av mange for en slik person!! Ja, det er dette jeg er redd skal skje meg og - at jeg får tilbake tilliten og blir i flere år før jeg oppdager at han ER utro eller har fortsatt som tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 21. september 2011 #28 Del Skrevet 21. september 2011 Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blokkolokko Skrevet 21. september 2011 #29 Del Skrevet 21. september 2011 Altså. Det du har gjort defineres som tillitsbrudd det og. Må være lov til å flørte med noen vel? Hvorfor snoka du til å begynne med? Haha. Visste denne kommentaren kom Jeg synes at du har rett til å snoke litt nå og da, jeg. Han vet jo at du har snoket allerede, da dere ha snakket om det og han har lovet å slutte. Man skal slippe å ha den dårlige følelsen som du har; så hvis han ikke har noe å skjule så burde det ikke være noe problem at du så hva han holder på med på internett. Snoker litt på meldingene på mobilen til samboeren min jeg også Mest tidsfordriv da.. Men man vet aldri - Ut i fra alt som kommer frem her på KG om utroskap og hemmelige barn, så vet man aldri om det dukker opp noe interessant en vakker dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #30 Del Skrevet 21. september 2011 Haha. Visste denne kommentaren kom Jeg synes at du har rett til å snoke litt nå og da, jeg. Han vet jo at du har snoket allerede, da dere ha snakket om det og han har lovet å slutte. Man skal slippe å ha den dårlige følelsen som du har; så hvis han ikke har noe å skjule så burde det ikke være noe problem at du så hva han holder på med på internett. Snoker litt på meldingene på mobilen til samboeren min jeg også Mest tidsfordriv da.. Men man vet aldri - Ut i fra alt som kommer frem her på KG om utroskap og hemmelige barn, så vet man aldri om det dukker opp noe interessant en vakker dag :gjeiper: Både du og TS hadde hatt godt av en tur til Psykiatrisk poliklinikk for utredning. Hvis du innbiller deg du har rett til å snoke i andres privatsaker har du nemlig noen issues å stri med. TS: ringer du virkelig til jenter på FB-profilen hans? Er du gal? God bedring til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blokkolokko Skrevet 21. september 2011 #31 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Både du og TS hadde hatt godt av en tur til Psykiatrisk poliklinikk for utredning. Hvis du innbiller deg du har rett til å snoke i andres privatsaker har du nemlig noen issues å stri med. TS: ringer du virkelig til jenter på FB-profilen hans? Er du gal? God bedring til dere begge! Ikke ta det så tungt da, at jeg tok deg i en typisk KG-kommentar :kgbaby: Du kan kanskje gi meg en henvisning til Psykriatisk du da Du er vel psykolog og samlivsekspert vil jeg tro? Kjekt med så perfekte personer her inne, slik at dere kan si hva som er rett Endret 21. september 2011 av Blokkolokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 21. september 2011 #32 Del Skrevet 21. september 2011 Hvorfor spør du han ikke bare rett ut? Be han være ærlig. Noe andre folk på KG burde lære seg også. Vi er ikke synske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 21. september 2011 #33 Del Skrevet 21. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 21. september 2011 Haha. Visste denne kommentaren kom Jeg synes at du har rett til å snoke litt nå og da, jeg. Han vet jo at du har snoket allerede, da dere ha snakket om det og han har lovet å slutte. Man skal slippe å ha den dårlige følelsen som du har; så hvis han ikke har noe å skjule så burde det ikke være noe problem at du så hva han holder på med på internett. Snoker litt på meldingene på mobilen til samboeren min jeg også Mest tidsfordriv da.. Men man vet aldri - Ut i fra alt som kommer frem her på KG om utroskap og hemmelige barn, så vet man aldri om det dukker opp noe interessant en vakker dag :gjeiper: Takk for det! Slik føler jeg det og! Vet det er galt, men det han gjør er MYE verre! Og han har full tilgang til alt av mine mailer, tlf, osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 21. september 2011 Både du og TS hadde hatt godt av en tur til Psykiatrisk poliklinikk for utredning. Hvis du innbiller deg du har rett til å snoke i andres privatsaker har du nemlig noen issues å stri med. TS: ringer du virkelig til jenter på FB-profilen hans? Er du gal? God bedring til dere begge! Hvorfor kaller du meg TS? Jeg ringte én jente fordi jeg ville ha sannheten. Ikke uttal deg om folk trenger psykiatrisk behandling, er du snill. Dum uttalelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 21. september 2011 Hvorfor spør du han ikke bare rett ut? Be han være ærlig. Noe andre folk på KG burde lære seg også. Vi er ikke synske. Har jo gjort det, og fått "ærlige" svar. Les mine innlegg, særlig det første. Problemet er jo at jeg ikke vet om det kommer til å fortsette og om jeg kan stole på ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #37 Del Skrevet 21. september 2011 Har jo gjort det, og fått "ærlige" svar. Les mine innlegg, særlig det første. Problemet er jo at jeg ikke vet om det kommer til å fortsette og om jeg kan stole på ham! Hei pepsi36. Jeg har semdt deg en personlig meldig, hvis du har lyst til å svare/prate der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #38 Del Skrevet 21. september 2011 Tror jeg hadde hatt litt problemer med å stole på han når han gjør sånt som dette såpass tidlig i forholdet. Om han bare flørter eller en gang gjør alvor av noe, kan du jo aldri vite, og slik flørting på datingsider/facebook er på ingen måte greit heller i mine øyner. Og spesielt ikke i et nytt forhold der man liksom skal være "oppslukt" av hverandre. Ellers synes jeg det høres rimelig barnslig ut å surfe rundt på homosider og late som man er homo for å gi noen en bomtur. Herlighet, mannen er da 28 år!! Nei, har opplevd så mye tull i forhold at noe som starter slik som dette ville jeg hatt en dårlig magefølelse på. Men helt enig i at det ikke er lett å gjøre slutt på det heller hvis alt annet fungerer veldig bra. Men det gir en del unødvendige, negative følelser i forholdet som sliter deg ut. Been there, done that, dessverre. Huff, finnes det ingen voksne menn der ute som er tvers gjennom ærlige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsi36 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 22. september 2011 Tror jeg hadde hatt litt problemer med å stole på han når han gjør sånt som dette såpass tidlig i forholdet. Om han bare flørter eller en gang gjør alvor av noe, kan du jo aldri vite, og slik flørting på datingsider/facebook er på ingen måte greit heller i mine øyner. Og spesielt ikke i et nytt forhold der man liksom skal være "oppslukt" av hverandre. Ellers synes jeg det høres rimelig barnslig ut å surfe rundt på homosider og late som man er homo for å gi noen en bomtur. Herlighet, mannen er da 28 år!! Nei, har opplevd så mye tull i forhold at noe som starter slik som dette ville jeg hatt en dårlig magefølelse på. Men helt enig i at det ikke er lett å gjøre slutt på det heller hvis alt annet fungerer veldig bra. Men det gir en del unødvendige, negative følelser i forholdet som sliter deg ut. Been there, done that, dessverre. Huff, finnes det ingen voksne menn der ute som er tvers gjennom ærlige?? Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå