Gå til innhold

Er han utro?

Pepsi36

Anbefalte innlegg

Hei! Poster denne på nytt, for kom til å poste den som anonym først!

Jeg er en kvinne på 36 som ble kjæreste med en på 28 for noen måneder siden. I løpet av den tiden har jeg oppdaget at han har flørtet med et par jenter på innboksen på Facebook (jeg ringte hun ene og hun verifiserte det han sa, at de ikke hadde truffet hverandre noen gang osv), søkt og ringt opp eskortejenter (selv om jeg vet at dette er på dager da han ikke har hatt mulighet for å treffe noen), og skrevet meldinger på en side for homofile for sextreff. Vi har hatt flere diskusjoner om dette, han slettet frivillig FB- og homoside-profilen sin, slik at jeg så det med egne øyne.

Han sier at det kun har vært flørt og tull med damene og at han har skrevet tullemeldinger på den homofile siden. På en måte tror jeg ham, for vi er sammen så og si hele tiden når vi ikke jobber, så han har hatt svært lite eller null tid til å være utro fysisk sett. Dessuten var dette noe han begynte med lenge FØR vi ble sammen.

Nå for et par uker siden hadde vi et skikkelig oppgjør, og han lover at han er ferdig med alt det tullet.

Bortsett fra dette behandler han meg svært bra, men vi har ikke hatt sex på en stund, dog tror jeg det kan komme av mye stress pga det ovennevnte og mange andre ting som vi har måttet takle i løpet av sommeren. Før dette var sexen kjempebra, men nå sier han at han føler seg litt presset (jeg er nok litt preget av et forhold jeg nettopp gikk ut av pga null sex på 7 (!) år, så jeg ser antageligvis dette som tegn på at noe er i ferd med å gå i stykker) og er sliten av alt maset og stresset som har vært. Han har vært endel syk, og vi har fått flere tunge problemer å takle, som sagt. Har SÅ lyst å ringe eksen hans og spørre hvordan han er/var (de bodde sammen i to år), men dette er jo et stort svik fra meg mot ham, i tillegg til at jeg har snoket i tlf hans. Jeg merker at han begynner å kose mer og mer med meg og han er 90% herlig ellers.

Er han til å stole på? Skal jeg satse på at han er den gode gutten han er med unntak av disse tingene? Jeg trenger objektive råd! Hva ville dere gjort?

Klem.

Endret av Pepsi36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en kjæreste som drev med lignende ting. Jeg fant stadig e-poster og tekstmeldinger fra andre menn og kvinner, og han hadde profil på så godt som alle sjekkestedene på nett som eksisterte da, hvor han også flørtet med andre. Eller - å si at han flørtet var en underdrivelse, han grisesnakket og gjorde direkte avtaler om sextreff. Vi var også sammen hele tiden, så jeg tror ikke han var fysisk utro, men.. Man vet jo aldri.. I tillegg begynte det også å komme regninger på sextelefoner - som han også nektet for..

Jeg gjorde det slutt, jeg hadde aldri klart å ha det fint i et forhold hvor jeg AlLTID var mistenksom.. Det sleit meg ut! Og han har fortsatt ikke forandret seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg også er redd for, og jeg vil heller gjøre slutt nå, enn om si tre år. Men jeg føler samtidig at jeg får gi ham en "prøveperiode" for å se om han virkelig har sluttet (men det kan man jo aldri vite, for han kan jo slette alle spor) og om jeg klarer å få tilbake tilliten til ham... Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt kjedelig og gi opp en gutt som ellers er veldig grei pga litt flørtesider og homoside, om han har sluttet med det så har han kanskje det?

Du kan hvertfall vente en liten stund og se hvordan ting går? Du trenger ikke vente i 3 år gjerne, men en liten stund til...

Det verste er vell egentlig når ett forhold har gått såpass langt og det nesten er en vane at dere er sammen, gjør hverdagslige ting sammen, bor sammen, at det letteste er faktiskt å akseptere, for det er vanskelig å dra fra ham, det er blitt en vane at dere gjør alt sammen...

Jeg ville sett an i en eller to mnd til, og ja jeg vet jeg er slem når jeg sier dette, men jeg ville snoket i tlf og facebook for virkelig å se om han har sluttet eller ikke, du skal tenke på deg selv og ditt liv også, framtiden din med ham, så og snoke litt å finne ut om han lyver til deg kan du vell gjøre? ja det er teit og en feig måte og finne utav ting på, men jeg kjenner meg selv og ville gjort det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker også slik når det gjelder snikingen, for jeg klarer jo foreløpig ikke å stole på ham og han har ikke fortjent min tillit ennå. Nå er det slik at vi bor sammen selv om han fortsatt har sitt eget sted, og han vil gjerne si opp det og finne et nytt sted med meg osv. Han viser fremskritt når det gjelder kos, å si at han er glad i meg osv, for han er av typen som ikke kysser engang!

Men det er som om han har to sider - en vidunderlig og en forferdelig! Det er ikke det verste at han ringer sextelefoner e.l. for meg, men hvis han avtaler treff eller flørter med "virkelige" mennesker.. Og han slettet jo Facebook da. Men er fortsatt innom eskortesider på nettet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et forhold til en gift mann,vi har hatt et forhold i snart 2 år. På fritiden er han kun sammen med kone å barn,konen aner ingen ting. Vi treffes kun i arbeidstiden hannes.Så damer vær litt obs på hva som kan være mulig i arbeidstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forhold til en gift mann,vi har hatt et forhold i snart 2 år. På fritiden er han kun sammen med kone å barn,konen aner ingen ting. Vi treffes kun i arbeidstiden hannes.Så damer vær litt obs på hva som kan være mulig i arbeidstiden.

Så da vil det si at dere jobber sammen eller ??

Føler du ikke at dette er galt av deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi jobber ikke sammen.

Ja eg føler dette er feilt å drive med.

Jeg skal ikke dømme deg eller noe, for det har jeg ingen rett eller grunn til.

Men jeg lurer bare på en ting, hvorfor gjør man sånn når man selv føler det er galt?

Og tenker man noen ganger på den/de som sitter hjemme og aner fred og ingen fare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han flørter sikkert med jenter på jobben og han, men at det er noe mer enn det DER, tviler jeg på da han ikke har en jobb han kan reise i e.l., bare har matpauser o.l. Men hva ville dere gjort? Gitt ham tid? Har jeg grunn til å stole på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Det du har gjort defineres som tillitsbrudd det og. Må være lov til å flørte med noen vel? Hvorfor snoka du til å begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Det du har gjort defineres som tillitsbrudd det og. Må være lov til å flørte med noen vel? Hvorfor snoka du til å begynne med?

Ja, det er lov å flørte med andre. Men det kommer jo helt an på hvordan man flørter da. Noen har en tendens til å trekke den flørtingen litt vel langt. Og da skal man passe seg for å ikke gå over grensen, for hva den andre parten mener er tillatt. Og hvis den flørtingen blir sånn at den ikke tåler dagenslys/en kan fortelle det til den man bor i sammen med. Mener jeg at det har gått forlangt, da har man tråkket over en grense. Det er en hårfin balanse her.

Hun hadde vel en magefølelse for at noe var galt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lov å flørte med andre. Men det kommer jo helt an på hvordan man flørter da. Noen har en tendens til å trekke den flørtingen litt vel langt. Og da skal man passe seg for å ikke gå over grensen, for hva den andre parten mener er tillatt. Og hvis den flørtingen blir sånn at den ikke tåler dagenslys/en kan fortelle det til den man bor i sammen med. Mener jeg at det har gått forlangt, da har man tråkket over en grense. Det er en hårfin balanse her.

Ja, hadde en magefølelse ja, og det var derfor. Og jeg har bedt om unnskyldning for snokingen slik han har gjort for flørtingen/utroskapen, eller hva man skal kalle det. Men så snoket jeg igjen og fikk bekreftet at han ikke hadde gitt seg som han lovet. Og han HAR løyet og prøvd å lure seg ut av situasjonen. Men situasjonen er LITT annerledes nå som han har stengt de to profilene som nevnt i mitt første innlegg...

Flørting er lov, men som det blir sagt her, så er det ikke flørting lenger når han legger ut meldinger på en homoside om noen vil møte ham for sex (han tilsto til slutt at han hadde gjort det, men sa det var for å gi noen en "bomtur")og han hinter til treff med disse jentene... Da sa han også at det var fordi han visste at jeg hadde snoket og skulle teste om jeg fortsatte... Vet jeg ikke er noen helgen her jeg heller..

Uff, er så rådvill, for han er så bra på mange andre områder...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel forskjell på flørting, og utroskap.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørsmålet TS må stille seg er om hun er villig til å dele livet sitt med en mann som har stort behov for ekstern oppmerksomhet.

Mener du meg? Hvis det er tilfelle, så HAR han innrømmet at han har det... Men så gjenstår det å se om han klarer å slutte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel forskjell på flørting, og utroskap.. :)

Ja, det er forskjell på det og mange skjønner forskjellen. Men endel utroskap har nettopp begynt med en flørt, og utartet seg videre, fordi man ikke vet hvor grensene går hen.

Spenning er vel også et stikkord her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du meg? Hvis det er tilfelle, så HAR han innrømmet at han har det... Men så gjenstår det å se om han klarer å slutte da...

Hei Pepsi36.

Du må se an, gir han seg ikke. Er det opptil deg hva du kan klare å leve med.

Jeg har opplevd noe av det samme selv, med min samboer. Og vet hva jeg prater om.

Hvis du har lyst til å snakke, kan jeg sende deg en PM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sterk i troen... Skal han slutte med slik må han gjøre det på eget inititativ før han går inn i ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...