Gjest Gjest Skrevet 20. september 2011 #1 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg kjøpte en billig badevekt fra IKEA i fjor og har veid meg med den det siste året. Jeg veier meg to ganger i uka. I sommer bodde jeg hjemme og foreldrene mine har en mye mer moderne og dyrere badevekt, jeg veide meg med den og den viste at jeg veide 4 kg mer enn jeg trodde! Fortsatte å veie meg og den viste samme vekten hele sommeren - da jeg kom tilbake hit og veide meg med den billige vekten min, viser den at jeg veier 4kg mindre! Hvilken badevekt skal jeg jeg stole på? Syns det er drøyt at det er så stor forskjell på vekten, 1kg hadde ikke gjort noe - men 4KG?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palle Skrevet 20. september 2011 #2 Del Skrevet 20. september 2011 typisk badevekter. hadde heller kjøpt meg en vektskål, og noen manualer på 60 kg. når de var tyngre enn meg skulle jeg være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 20. september 2011 #3 Del Skrevet 20. september 2011 Samme problem her også. Arg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå