Gå til innhold

Israelere terroriserer palestinerne.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men betyr dette at man ikke klarer å undervise i historie? Skal jeg bare glemme alt jeg har lært fordi anonyme brukere på KG sier at det er feil? Du svarer jo ikke engang på det jeg spurte om, bare kommer med noe du har funnet på nettet.

Forresten, har et spørsmål til: Syns du det hadde vært feil av UiO å ha en akademisk boikott av Iran? Kom med en begrunnelse.

Jeg svarer selv om spørsmålet ikke var myntet på meg. Ja, det ville vært helt uakseptabelt av UiO å ha en akademisk boikott av Iran. Det er ikke en forskningsinstitusjons oppgave å boikotte noe som helst, da den ikke er en politisk institusjon. Ikke kan jeg se at virkemiddelt boikott har noe for seg heller.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, beklager at jeg skrev feil. Men les bøkene før du sier noe om de. Herregud, er så lei av at folk slenger dritt om noe de ikke har peiling på(altså: bøkene, vet ikke hva du kan om konflikten i det hele tatt).

Når du får såpass gale opplysninger fra bøkene så sier det meg at bøkene er søppel. Det virker åpenbart at bøkene er løgnaktige og skrevet for å spre propaganda fremfor fakta.

Skrevet

Når du får såpass gale opplysninger fra bøkene så sier det meg at bøkene er søppel. Det virker åpenbart at bøkene er løgnaktige og skrevet for å spre propaganda fremfor fakta.

Som sagt, jeg skrev feil. Kjenner jeg bli så sint når folk ikke tar seg tid til å lese det jeg skriver. Og les bøkene før du skriver noe om de. Du kan jo ikke si noe om noe du ikke aner hva er. *oppgitt* :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...