Gå til innhold

Julestrømpe

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I vår familie har det i alle år vært jeg som har laget julestrømpe til megselv og mine småsøsken. Nå har vi alle 3 blitt voksen men synes det blir så trist å slutte med strømpen. Søsteren min er 18 å broren min er 23,jeg selv er 27.. De skal feire julen med faren i år å broren min er ikke så intressert i å få strømpe lengere. Så da vet jeg ikke hvordan det blir med strømpene. Føler meg nesten litt teit men jeg er et skikkelig julemenneske å for meg er halve julegleden det å stå opp om morgen med nissestrømpe og barnetv :rodmer: Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg absolutt igjen :rodmer: hadde en het diskusjon med mamma i fjord angående dette. Stefaren min sitt barnebarn skulle få og IKKE jeg :tristbla: Ble til at jeg ikke fikk, så i år skal jeg kjøpe min egen. Hehe.. Som barn fikk vi alltid en pakke ved siden av, så den får samboeren min stå for :D Skal gi streng beskjed nærmere jul. Sier jeg fra nå blir det bare glemt ;) Hehe...

Kjøper selvfølgelig til han også da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Vi får fremdeles julestrømper. Lag de likevel du, broren din blir nok sikkert glad på julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...