Gå til innhold

Forandring av selvbilde :)

Summerprincess

Anbefalte innlegg

Vil bare fortelle om en endring hos meg selv. Jeg har alltid ønsket meg større pupper. Vil gjerne friste med puppestellet og føle meg sexy i utringede topper. Tenkte til og med på å ta silikon lenge også.

Så har det skjedd en forandring. Nå kan jeg hånden på hjertet si at jeg er stolt av mine faste, små bryster. De er en håndfull og jeg har bryster, er ikke flat som en pannekake. En fordel er jo at jeg utviklet meg med årene også.

I går så jeg en film med Kate Hudson. Jeg syns hun er en vakker jente. Da hun hadde på seg en flott kjole la jeg plutselig merke til at hun hadde like små bryster som meg. Selv om det er på film syns jeg det var flott av henne å gå i denne kjolen uten bh til og med. Likevel så hun flott ut. Det fikk meg til å tenke at det ikke er viktig å ha store pupper. Hvertfall ikke for meg lenger.

Noen andre her som er fornøyd med sine små, faste pupper? Hjelper å tenke på unge kjendiser jeg kan identifisere meg med. Som hun vokalisten i No Doubt er også stolt av sine små pupper har hun sagt i mediene. Rart hva jeg får med meg :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er for så vidt fornøyd med puppene mine, men resten av kroppen kunne godt vært litt mindre... Det er alltid en ulempe ved noe.

Men jeg takker meg til at jeg ikke veier 150 kg, jeg.

Puppene mine er fine de! Og fint at du også liker dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katarine
Noen andre her som er fornøyd med sine små' date=' faste pupper? [/quote']

Ja! Har alltid vært glad for at de var små, selv da jeg var tenåring. De er egentlig ikke så veldig små heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg er veldig fornøyd, de er akkurat passe. Og vil jeg ha dem litt større så finnes det jo både push-up og innlegg. Ikke er de i veien når jeg trener heller. Veldig bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har små pupper, som jeg alltid har komplekser for, men har vel etterhvert begynt å godta dem.De står dessuten i forhold til resten av kroppen min, er ganske spinkel, og "meloner" i d-cup ville bare sett teit ut på meg :lol:

Det er jo et velkent faktum at kvinner generelt har forferdelig store problemer med å godta kroppene sine, og bruker inni h... mye tid på å deppe over reelle og innbilte "skavanker"..hadde ikke vi jenter vært så opptatt av å telle kalorier hadde vi overtatt verden! :D Leste et sted at over 50% av norske kvinner er til enhver tid på slankekur..likevel blir vi bare tyngre og tyngre, slankekurer fører som regel bare til et ødelagt spisemønster og enda flere ekstra kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...