Gjest Regza Skrevet 19. september 2011 #21 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg tenker rett og slett at din mann har hatt en liten glipp og det har blitt et barn ut av det. Er jo det som er mest naturlig å tro spør du meg. Nå er jo dette veldig mange år siden. Om dere har et godt samliv ellers hadde jeg ikke automatisk tenkt på brudd. Men mer det at tenk hvor forferdelig denne eventuelle hemmeligheten er for din mann. Ja....stakkas mannen som har hatt seg med en annen bak konas rygg og det ble unge ut av det. Kjempe synd på ham...*host* Ikke synd i han overhodet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. september 2011 #22 Del Skrevet 19. september 2011 Utrolig at man kan sitte og skrive på et forum når man nettopp har opplevd noe sånt, synes jeg. JEG MÅ PRATE MED NOEN! Hvem skal jeg ringe som ikke dømmer mannen min nord og ned? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #23 Del Skrevet 19. september 2011 Utrolig at man kan sitte og skrive på et forum når man nettopp har opplevd noe sånt, synes jeg. et forum hvor en kan være anonym kan brukes som en buffer for ting en ikke vil diskutere med nær familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. september 2011 #24 Del Skrevet 19. september 2011 JEG MÅ PRATE MED NOEN! Hvem skal jeg ringe som ikke dømmer mannen min nord og ned? Skjønner hva du mener.. Er ikke alltid man vil prate med bekjente om forskjellige saker, likevel så vil man ha det ut og da er forum et ypperlig sted å legge ut. Bare å få det ut, håper han ringer deg opp snart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. september 2011 #25 Del Skrevet 19. september 2011 Ikke ta det over telefon i alle fall, da mister du muligheten til å vitne noen sannsynligvis ganske avslørende ansiktsuttrykk. Vent til han kommer hjem, og konfronter ham med bildet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raanlu Skrevet 19. september 2011 #26 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg tenker tilbake og finner absolutt ingen tegn..ingen rykter, ingenting.. Jeg vet ikke helt om jeg tror dette kan være hans.. Selfølgelig er det muligheter for det men jeg klarer ikke å tenke at han har et barn (eller ungdom) der ute et sted (HVOR!?) som han ikke har kontakt med som jeg vet om.. Jeg har enda ikke fått noe svar du sier jo i det første innlegget ditt at han skal reise.. antar at det ikke er første gangen han er ute og reiser.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. september 2011 #27 Del Skrevet 19. september 2011 JEG MÅ PRATE MED NOEN! Hvem skal jeg ringe som ikke dømmer mannen min nord og ned? Ingen! (omtrent) så siden det er viktig å få det ut så er det bedre å gjøre det anonymt på et forum i stedet for å eksplodere i trynet på mannen. Det kan være en misforståelse, derfor bør TS og mann ta en rolig prat ang dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. september 2011 #28 Del Skrevet 19. september 2011 Det kan jo finnes forklaringer, hvilke? Kanskje han fikk mappen med en venn såbildet oppi, kanskje bildet lå i huset når vi flyttet hit (22år siden), eller kanskje ikke Hvordan kan bildet ha ligget i huset siden 1989 hvis det er datert 1997? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 19. september 2011 #29 Del Skrevet 19. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #30 Del Skrevet 19. september 2011 Det kan jo finnes forklaringer, hvilke? Kanskje han fikk mappen med en venn såbildet oppi, kanskje bildet lå i huset når vi flyttet hit (22år siden), eller kanskje ikke nei , kast deg i bilen og dra på jobben hans , for å få en forklaring . for deg er dette en krise situasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manolo Skrevet 19. september 2011 #31 Del Skrevet 19. september 2011 Utrolig at man kan sitte og skrive på et forum når man nettopp har opplevd noe sånt, synes jeg. Hun har behov for å lufte tankene og følelsene sine et sted, og kan ikke akkurat gå til familie og venner med dette for øyeblikket. Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #32 Del Skrevet 19. september 2011 Hun har behov for å lufte tankene og følelsene sine et sted, og kan ikke akkurat gå til familie og venner med dette for øyeblikket. Skjerp deg. ja , helt enig , kan ikke gå til familie med dette her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #33 Del Skrevet 19. september 2011 Bare husk at mannen din kommer til å prøve å lyve og bortforklare dette så godt han kan - og det er GARANTERT løgn alt sammen! Det er rett og slett naivt å tro på sånen forklaringer.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #34 Del Skrevet 19. september 2011 Han skal reise etter jobb? Har du LITT vett i hodet, så skal han ikke reise en eneste meter før alt dette er oppklart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heks unplugged Skrevet 19. september 2011 #35 Del Skrevet 19. september 2011 Nå har hun, såvidt vi vet, ikke fått noen forklaring enda, så det er vel litt forhastet å si at "sånen forklaring" ikke er til å tro på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raanlu Skrevet 19. september 2011 #36 Del Skrevet 19. september 2011 kanskje det er på disse reisene sine han treffen barnet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 19. september 2011 #37 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg ville PRØVD å prate rolig med han.. Dette KAN jo faktisk ha en annen forklaring enn at han har vært utro liksom! Men viser det seg at det er hans unge så ville jeg blitt mest forbanna på han fordi han hadde holdt dette skjult for meg oooog antagelig ikke fulgt opp ungen sin Nei, du må bare snakke med han. Mye spekulasjoner her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 19. september 2011 #38 Del Skrevet 19. september 2011 kanskje det er på disse reisene sine han treffen barnet.. Ja... det er jo faktisk en mulighet... uff.. får helt vondt i magen bare av å tenke på dette jeg! Har du pratet med han, ts? :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 19. september 2011 #39 Del Skrevet 19. september 2011 SPØR han først før du hugger hodet av han. Jeg vet sannsynligheten er liten, men KANSKJE det har en annen forklaring. Kan det hende at han oppbevarer bildet for en kamerat? OM han lyver når han skal forklare seg, må han jaggu lyve godt for å ikke få den store skjelven. Jeg tenker også at han ikke har gjemt det godt nok. Hadde jeg hatt en så enorm hemmelighet så hadde jeg gjemt det i en bankboks. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. september 2011 #40 Del Skrevet 19. september 2011 SPØR han først før du hugger hodet av han. Jeg vet sannsynligheten er liten, men KANSKJE det har en annen forklaring. Kan det hende at han oppbevarer bildet for en kamerat? OM han lyver når han skal forklare seg, må han jaggu lyve godt for å ikke få den store skjelven. Jeg tenker også at han ikke har gjemt det godt nok. Hadde jeg hatt en så enorm hemmelighet så hadde jeg gjemt det i en bankboks. Den tanken slo meg også, at det ikke er gjemt godt nok om det virkelig var en så stor hemmelighet. Så tenkte jeg på at det også ville være dumt av han å be henne lete overalt når han visste bildet lå der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå