Gå til innhold

Han har ei reserve..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ALDRI godtatt at kjæresten min sa til en annen jente at hun kunne vært kjæresten hans i stedenfor meg om det så bare hadde vært for å trøste henne! Det er helt uholdbart! Han er jo sammen med meg og det skal være klinkende klart i alle sammenhenger at vi er et par. Hvilken rett har han til å behandle deg på den måten?! Ok, så snoket du litt og det var kanskje dumt, men du har lov til å ta opp dette og fortelle ham at det ikke er greit synes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hadde jeg aldri godtatt.

Skaff deg litt selvrespekt jente! Forskjell på å være sjalu kjerring og godta dette!

Har selv vært naiv og tilgitt alt. En gang avslørte jeg at min kjæreste hadde lange samtaler og besøk av exen. Unnskyldte det og tilgav det, han snakket masse piss om at han aldri skulle snakke med henne mer, det var jeg som betød noe osv.

Det ble slutt kort tid etter og gjett hvem han ble sammen med innen uken var omme... Angrer på jeg ikke dumpet han der og da!

Fra nå av er jeg såpass streng at jeg ikke godtar at typen flørter og har "sånn kontakt" med andre jenter. Er han en som har behov for det er han ikke typen for meg. Jeg vil ha en som respekterer meg, og er heller singel enn å gå på kompromiss med meg selv til jeg forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder dere..?

Sitter dere her, og snur hele scenarioet til at egentlig er han jo bare SNIIIL og god, han vil bare ikke såre jenta??

Jesus.

Han vet VELDIG godt hva han holder på med. Og det er uansett å gå bak ryggen din.

Ikke sugarcoat noe som er råtent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der hørtes ikke greit ut!

Hadde min samboer hat undertøysbilder og ei på gress mens vi var sammen hadde jeg satt himmel og helvette løs. Jeg ville ikke vært sammen med en mann som ikke ser for seg en fremtid med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetdu, man må ikke være en "sjalu kjerring" for å ikke godta dette.

Hvorfor skal en person ha undertøysbilder av en jente (evt gutt) som man tydeligvis ser for seg KAN bli sammen med, om man noensinne blir singel? Uskyldig? Respektløst kaller jeg det.

Er som om jeg skal gå og avtale med gutter at jeg skal bli sammen med de om jeg blir singel igjen OG har undertøyysbilder eller nudies av de på mobilen.

Wtf.

Det der hadde jeg ikke finni meg i, fordi det er så fjernt rett og slett. Du kan gå rundt og være stolt av at du ikke er noen "sjalu kjerring" men det er en mellomting å være det og finne seg i alt.

Jeg hadde tatt det opp mmed kjæresten, og om jeg merket at han lyver om noen ting så hadde jeg vurdert om forholdet var verdt det.

What she said...^

Har opplevd noe lignende selv, men jeg klarte ikke og gå med det inni meg og ble bare mer såret av å tenke mer på det uten og ta det opp med personen...

Du bürde ta det opp med han og være viiiiirkelig ydmyk for at du har lest hans personlige meldinger..

Men du fant jo noe som er virkelig en tankevekker...:/

Hohooo, jeg sier det bare.. om min forlovede hadde hatt undertøys bilder av en tidligere flamme på pc eller mobil.. Kjenner jeg blir forbanna bare med tanken jeg! Hahah!

Når jeg først ble sammens med han, så ble jeg sammens med han fordi han er noen jeg kan stole 120% på..Noe som jeg ikke kan gjøre med en gang familiemedlemmer, eller som jeg har gjort med tidligere kjærester...

Er han virkelig noen du kan stole på 120%..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, han går jo på visning før han har solgt leiligheten han bor i, så det er jo tydelig hvilken vei det bærer. Og det er greit når det gjelder bolig, men kanskje ikke like ok når man har med mennesker å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde i hvert fall ikke jeg godtatt! :hakeslepp: Om samboeren min hadde sagt til eksen sin at han angret på at han valgte meg/ble sammen med meg, da hadde jeg pakket sakene mine og dratt på minuttet. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både på sms og facebook er det HUN som har tatt kontakt

Da hun var her i en uke, prøvde hun å få han til å møte henne et par ganger. Men det gjorde han ikke.

Han vil at jeg skal flytte inn hos han.

...såååe, jeg tror dette går bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var her i en uke, prøvde hun å få han til å møte henne et par ganger. Men det gjorde han ikke.

Du er tydeligvis ikke ute etter respons fra andre enn deg selv. Tipper dette ikke er den siste tråden du kommer til å lage om denne fyren og forholdet dere har.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at de ikke har hatt mer kontakt da? Kan jo være noe her og der som har blitt slettet. Er jo helt klart at han liker noe med henne ettersom han fortsatt har hotte flashies av henne på mobilen.. Skjønner ikke helt hva du tenker jeg..

For min del høres det ut som en oppskrift på å bli dypt såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev forresten også mld til han i går, og lurte på om han kunne hente henne og ei til på togstasjonen og kjøre de en plass. Men han svarte at bilen ikek funker. Hadde den gjort det, så skulle hn kjørt.

Bilen hans funker jo sånn noenlunde da, men han kjører helst bare til og fra jobb. Jeg og veninnene mine ble heller ikke kjørt til byen på lørdag (da hadde han besøk også da) pga bilen.

OM han virkelig var gira på å møte henne nå, og kjøre henne, så hadde han nok gjort det tenker jeg. Bilen er i dårlig stand, men ikke SÅ dårlig.

/TS

Merkelig at du får så lett tak i de meldingene? Virker nesten som han ikke bryr seg med å skjule opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo tak i meldingene hver gang han dusjer, sover osv. Er jo ikke noe vanskelig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...