Gjest Alfred Skrevet 20. september 2011 #41 Del Skrevet 20. september 2011 Kjærestan. Uredigert og jævlig - og never mind valkene! Håper dere tåler såpass, forresten. Ellers bare si fra så skal jeg slette det. Slette? Har lagt det til som bakgrunnsbilde allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2011 #42 Del Skrevet 20. september 2011 Slette? Har lagt det til som bakgrunnsbilde allerede. Som bakgrunn til og med! I feel honored. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 20. september 2011 #43 Del Skrevet 20. september 2011 Som bakgrunn til og med! I feel honored. Ja, på pc-en på jobb. Vi har et åpent kontorlandskap der jeg jobber. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. september 2011 #44 Del Skrevet 20. september 2011 Kult bilde. Jeg måtte logge inn for å skrive, så jeg er jo helt desperat hehe. Du ser jo flott ut Zaphireh. Han også altså, for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #45 Del Skrevet 20. september 2011 Hehe! Nå har kanskje mora di noe å kikke på neste gang hu surfer på KG. Nei, man veit aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #46 Del Skrevet 20. september 2011 Eller sjefen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petronella Skrevet 20. september 2011 #47 Del Skrevet 20. september 2011 Kan jo begynne du då Facebook og forum er to heilt forskjellige nettsider (ikkje anonym vs anonym). Og det er dessuten ikkje lovlig å legge ut bilder av andre uten deres tillatelse heller. Eg legger nok ikkje ut bilde av verken meg eller kjæresten min på forum nei, eg liker å være noenlunde anonym Jeg er ikke på facebook, nettopp fordi jeg ikke ønsker å blottlegge meg på en så usikker nettside! Så nei, det kommer ikke noe bilde her heller. Jeg tenkte på alle dere andre idioter, som legger ut både festbilder, fam.bilder og bilder av dere selv i hytt og pine. En liten opplysning: Facebook er ikke en sikker side. Jeg har kommet meg inn på albumene til folk uten å ha en profil der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #48 Del Skrevet 20. september 2011 Kjærestan. Uredigert og jævlig - og never mind valkene! Håper dere tåler såpass, forresten. Ellers bare si fra så skal jeg slette det. Han var jo hollywood kjekk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Status Quo Skrevet 20. september 2011 #49 Del Skrevet 20. september 2011 Kjærestan. Uredigert og jævlig - og never mind valkene! Håper dere tåler såpass, forresten. Ellers bare si fra så skal jeg slette det. Kjæresten din ligner på Colin Farrell!! Du er en heldig, heldig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2011 #50 Del Skrevet 20. september 2011 Ja, på pc-en på jobb. Vi har et åpent kontorlandskap der jeg jobber. --- Tusen takk til dere andre! Utrolig koselig med kommentarene! Colin Farrell faktisk - jeg skal si det til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 20. september 2011 #51 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Bare et generelt spørsmål; Dere som legger ut bilder ala Zapireh linken(lekre folk altså!) - har dere typisk jobber hvor slik er OK? Ikke at jeg noensinne ville lagt ut noe sånt selv, men - uansett tilfelle så kunne jeg vinket alle muligheter hadet på badet i uoverskuelig fremtid sånn rent karrieremessig. Har blitt googlet mer enn en gang av sjefene mine til diverse taler, og da er jeg desikens glad for at det er "på side 3 fant jeg ut at Norah i sin ungdom var frivillig på blabla og så et par kronikker om blabla" istedetfor "og her folkens har dere Norah i en litt annerledes positur enn vi er vant med"... Endret 20. september 2011 av norah 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 20. september 2011 #52 Del Skrevet 20. september 2011 Bare et generelt spørsmål; Dere som legger ut bilder ala Zapireh linken(lekre folk altså!) - har dere typisk jobber hvor slik er OK? Ikke at jeg noensinne ville lagt ut noe sånt selv, men - uansett tilfelle så kunne jeg vinket alle muligheter hadet på badet i uoverskuelig fremtid sånn rent karrieremessig. Har blitt googlet mer enn en gang av sjefene mine til diverse taler, og da er jeg desikens glad for at det er "på side 3 fant jeg ut at Norah i sin ungdom var frivillig på blabla og så et par kronikker om blabla" istedetfor "og her folkens har dere Norah i en litt annerledes positur enn vi er vant med"... Nå er det ikke sikkert at hun heter Zaphireh i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2011 #53 Del Skrevet 20. september 2011 Dere som legger ut bilder ala Zapireh linken(lekre folk altså!) - har dere typisk jobber hvor slik er OK? Det er vel ikke akkurat Ok i forhold til min helt normale jobb, men jeg står for (eks.) dette bildet. Jeg tror ikke det skal være så lett å google seg fram til at dette bildet er meg - isåfall fortjener arbeidsgiver (og andre) å se det ettersom de graver så dypt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 20. september 2011 #54 Del Skrevet 20. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #55 Del Skrevet 20. september 2011 Er nysgjerrig på hvordan kjærestene til folk her ser ut, så legg ut bilde av deg og kjæresten (evt kjæresten alene)!! Helst også med fullt navn/adresse, personnummer, og pikoden til bankkortet? Herlighet. Hva skal man med PST, når man har KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #56 Del Skrevet 20. september 2011 Kjærestan. Uredigert og jævlig - og never mind valkene! Håper dere tåler såpass, forresten. Ellers bare si fra så skal jeg slette det. Valker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 20. september 2011 #57 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Nå er det ikke sikkert at hun heter Zaphireh i virkeligheten. Eh, nei - men en dag kan Zapireh(tilfeldig valgt, mener selvsagt hvem som helst som legger ut delvis/helt nakne bilder hvorsomhelst på nett) dukke opp på intervju hos meg, eller en drøss andre her Og da kan den vedkommende få beskjed om at "du er en meget kompetent person - men vi synes det er noe problematisk å forsvare publiserte nakenbilder ovenfor tilsettingskomiteen og verdiene denne organisasjonen representerer". Jobber man som sykepleier/vernepleier etc, i dagligvare eller i kreativ bransje er slikt null problem. Skal man jobbe for organisasjoner med verdigrunnlag, på litt høyere nivå ethvert sted, som lærer, sosionom----tja - mange ulike yrker, så kan man gå glipp av drømmejobben - fordi det er stadig mer vanlig å ha nettbruk på privattiden som endel av arbeidskontrakten.(før var fritid privat, nå representerer man arb.giver døgnet rundt pga sosiale medier etc). Just sayin. Men for all del, jeg liker nakne folk - så bare fortsett videre Endret 20. september 2011 av norah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #58 Del Skrevet 20. september 2011 Enig. Mange jobber slikt ikke ville vært ønskelig. Jeg jobber for eks som lærer, skulle tatt seg ut om noen av elevene hadde funnet noe sånt. Da hadde jeg GARANTERT fått høre det fra flere hold! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. september 2011 #59 Del Skrevet 20. september 2011 Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Ms. Raggsokk, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. september 2011 #60 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ja, det kan du! :D <3 <3 <3 Endret 20. september 2011 av snoopy_93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå