Gå til innhold

Vis bilde av deg og kjæresten!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hadde vært greit nok, men når hun sier at hun spør fordi hun er human, så blander hun inn litt andre aspekter enn kun det å være nyskjærrig. Da synes jeg det må være greit å si ifra.

Det er menneskelig å være nysgjerrig da, sunt er det og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kg-brukerne sine kjærester ser jo ut som de flotteste mennene i verden har vi nå fått bekreftet, så da er iallefall min nysgjerrighet stilnet for denne gang. Her har vi brad pitt, jude law justin timberlake, hele twilightgjengen osv, forresten så er venstre øreflippen til min kjæreste helt lik orlando bloom sin så jeg tenker at de er ganske like også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Er singel som sagt. Og nei, siden jeg er (ifølge KG) en taper siden jeg er uføretrygdet kan jeg ikke vite om mannen tilhører en kollega, eller evt er en, for jeg er ute av huset kanskje 2-3 ganger iløpet av 2 uker. Er bare nysgjerrig som folk flest.

Hvis man ønsker å være så jævla anonyme hvorfor er det flere her inne som har lagt ut vbilde av seg selv, og halvnakne bilder av seg selv? Vil nå si at å vise frem kjæresten ikke er så mye verre enn å legge ut halvnakne kropper altså.

det er en jævli stor forskjell på å legge ut blider av seg selv enn å legge ut bilder av andre. å legge ut bilder av andre uten samtykke er ekstremt frekt rett og slett. jeg hadde blitt ganske irritert om min kjæreste hadde lagt ut bilde av meg på et forum uten å spørre om det er greit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en jævli stor forskjell på å legge ut blider av seg selv enn å legge ut bilder av andre. å legge ut bilder av andre uten samtykke er ekstremt frekt rett og slett. jeg hadde blitt ganske irritert om min kjæreste hadde lagt ut bilde av meg på et forum uten å spørre om det er greit

Ts har da ikke bedt noen om å legge ut bilder uten samtykke. Hvor tar du det fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at dette var så krise. Har sett samme type tråder på andre forum mange ganger før, og folk poster bilder av familiene sine over alt. De som ikke vil, lar helt enkelt være.

Det er heller ikke noe i veien for å spørre vedkommende før man poster her, så er også det problemet løst. Jeez.

Min kjære finnes blant annet på bloggen min, der han synes det er greit å bli posta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke legge ut bilde av henne her inne, da hadde hun nok blitt skikkelig sur. Selv om man (hvis man kjenner meg) vil klare å skjønne hvem jeg er om man virkelig går inn for det og leser alle innleggene mine, liker jeg at jeg kan føle meg litt anonym likevel, og dersom noen andre kjenner kjæresten min vet de jo brått hvem begge er om jeg skulle legge ut bilde av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilde av oss ilag faktisk. Faren hans tok et av oss i sommer.. kjæresten lager grimase til meg, og jeg himler med øynene :P Visste ikke at vi ble tatt bilde av! Men det bildet er det jo faren som har...

ikke ville jeg lagt det ut her heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petronella

Unnskyld meg, men sånn som absolutt alle blottlegger seg på facebook, med profilbilder av unger og alt mulig, så gjør det vel ikke noe å legge ut et lite bilde her...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men sånn som absolutt alle blottlegger seg på facebook, med profilbilder av unger og alt mulig, så gjør det vel ikke noe å legge ut et lite bilde her...

Kan jo begynne du då ;) Facebook og forum er to heilt forskjellige nettsider (ikkje anonym vs anonym). Og det er dessuten ikkje lovlig å legge ut bilder av andre uten deres tillatelse heller.

Eg legger nok ikkje ut bilde av verken meg eller kjæresten min på forum nei, eg liker å være noenlunde anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke skjønne at dette var så krise. Har sett samme type tråder på andre forum mange ganger før, og folk poster bilder av familiene sine over alt. De som ikke vil, lar helt enkelt være.

Det er heller ikke noe i veien for å spørre vedkommende før man poster her, så er også det problemet løst. Jeez.

Min kjære finnes blant annet på bloggen min, der han synes det er greit å bli posta.

*snoke på bloggen* Du og kjæresten din er et veldig pent par! :)

Vel, jeg har jo lagt ut bilde av meg og mannen min før, i dagboka mi, så kan like godt legge til link:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=504837&st=289

Og når det gjelder "Hvilken kjendis ligner kjæresten din på", så svarte jeg at han var en flott blanding av Seth Rogen og Michael Cudlitz. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har jo lagt ut bilde av meg og mannen min før, i dagboka mi, så kan like godt legge til link:

Og når det gjelder "Hvilken kjendis ligner kjæresten din på", så svarte jeg at han var en flott blanding av Seth Rogen og Michael Cudlitz. :)

Takk for det!:)

Han hater å bli tatt bilde av da, og det er dessverre veldig ofte lett å se. Han skal liksom late som ingenting når noen tar bilde, og får dermed pratemunn. Irriterende, og han vet det selv:p

Jeg fikk skikkelig lyst til å gifte meg nå! Dere ser innmari lykkelige ut. Såpass at jeg blir glad inni meg av å se det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var faktisk ganske søt! :)

Jeg har også lagt ut bilde av min i dagboken min, tror jeg. Så kan vel likegjerne legge ved link jeg og:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=531619&st=2960

Et bedre bilde her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=531619&st=3000

Endret av KaDust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han var faktisk ganske søt! :)

Jeg har også lagt ut bilde av min i dagboken min, tror jeg. Så kan vel likegjerne legge ved link jeg og:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=531619&st=2960

Et bedre bilde her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=531619&st=3000

Jeg synes han er fantastisk!

Første jeg tenkte når jeg så din kjæreste var Elijah Wood ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er fantastisk!

Første jeg tenkte når jeg så din kjæreste var Elijah Wood ^^

Haha, sier du det til han blir han dritfornærma. :gjeiper: Vi sitter begge å mobber Elijah når vi ser på Lord of the Rings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...