Gjest Annonym Skrevet 19. september 2011 #1 Del Skrevet 19. september 2011 Hei, jeg er en jente på 17 år, som begynte på p-piller for en måned siden. Og den første måneden valgte jeg ha mensen bare for å se at det funket. må føye til at jeg ikke begynte på p-pillene menstreasjonsdagen, noe man blir annbefalt. men etter jeg hadde mensen, rakk jeg ta 2 piller, så måtte jeg slutte pga Kyssesyken. Så jeg bare sluttet å ta pillen de to neste dagene, den 3 dagen får jeg mensen igjen.. Er dette farlig ? hadde jo mensen uken før jeg sluttet på pillene... Trenger hjelp så fort jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. september 2011 #2 Del Skrevet 19. september 2011 Det er ikke farlig i det hele tatt Nå måtte du jo slutte på grunn av kyssesyken, så da begynner du bare forfra når du er frisk igjen. Altså skal du begynne på et nytt brett første menstruasjonsdag etter at du har blitt frisk og fått lov av legen til å begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Del Skrevet 19. september 2011 Er ikke farlig i det hele tatt. Måtte selv slutte med p-piller noen dager før en opperasjon, og fikk da mensen 7 dager etter forrige mensen. Når jeg startet opp igjen noen dager etter opperasjon startet jeg på nytt brett og kommer da fort inn igjen i regelmessig syklus. Ingen ting å bekymre seg for. Blir akkurat det samme om du glemmer å ta p-piller 3-4 dager på rad, da vil du gjerne få mensen. Men jeg fortsetter da bare på brettet , men vet jo da att sjansene for å bli gravid er store om jeg ikke bruker prevansjon på andre måter. Så ta det helt med ro :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annonym Skrevet 19. september 2011 #4 Del Skrevet 19. september 2011 Åå, nå ble jeg lettet , tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå