Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg bare spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 *nikker og er veldig enig* Som den høyrøstea hora jeg er... Hvem sa denne jenta ikke hadde selvironi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 saklig nivå; folkens; saklig nivå! Jeg vet jeg maser nå.... :blunke: Når ble du ansatt som moderator da SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Når ble du ansatt som moderator da SS Jeg er livredd for at de sviner tråden min til slik at den havner på generalisering istedet for der den er nemlig på generalen :skremt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 Morsomt å se SS skjelve i buksene... Skulle vært nodrlending du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Morsomt å se SS skjelve i buksene... Skulle vært nodrlending du;) Hay, hva mener du med det??? :evil: ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 AT hun er storkjefta og smeller ut akkurat det hun måtte mene uansett tid og anledning... som vi nordlendinger gjør vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er halvt nordlending. Faren min kom ifra Steigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #11 Del Skrevet 1. desember 2003 AT hun er storkjefta og smeller ut akkurat det hun måtte mene uansett tid og anledning... som vi nordlendinger gjør vet du... Der rodde du deg godt i land... ...bra du hadde årer da, for hva skulle du eller ha rodd med? Ja, for du har vel båt og sjark og det som følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #12 Del Skrevet 1. desember 2003 For ikke å glemme sydvest, islending å seil... Hele pakka..må forresten stikke nå...må egne lina til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, nu må du hut dæ ut, di lørvførkja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Æ gir mæ no hælveta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 eg e på tur...hehe... ska du va me ut i skavere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #16 Del Skrevet 1. desember 2003 eg e på tur...hehe... ska du va me ut i skavere??? Den skjønte æ ikkje. :klø: Joda, nu når æ får tygg på det, så skjønn æ det nu....du mein skyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #17 Del Skrevet 1. desember 2003 Skal du være med ut i skitværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Skal du være med ut i skitværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 hehe..bare et sånt lurespm.. Hva handlet denne tråden om egentlig SS????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #20 Del Skrevet 1. desember 2003 hehe..bare et sånt lurespm.. Hva handlet denne tråden om egentlig SS????? Ja, nå er det på tide å skjerpe oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå