Gå til innhold

Du og din beste kompis er interesert i samme dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja gutter? Hvordan ville du løse dette.Du og din beste venn?

Dama er selvfølgelig bare forelsket i han ene.

Men begge kompisene viser tegn på forelskelse i samme dame.HJELP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja gutter? Hvordan ville du løse dette.Du og din beste venn?

Dama er selvfølgelig bare forelsket i han ene.

Men begge kompisene viser tegn på forelskelse i samme dame.HJELP...

Trekant?

Hehe, neida. Om hun kun er interessert i en av dem, og begge i henne så er vel utfallet rimelig åpenbart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant?

Hehe, neida. Om hun kun er interessert i en av dem, og begge i henne så er vel utfallet rimelig åpenbart?

Utrolig vanskelig situasjon.Ender nok opp med at kompisene velger å beholde vennskapet.Betyr at jeg kan ikke få han jeg er forelsket i uansett.Pga dette.

Vond situasjon for oss alle sammen.Jeg har sympati og liker begge.Men er kunn han ene jeg vil ha.

Tenker nesten desperat at.OK.Er det greit for nytypen og han vil dele meg litt med kompisen sin.Så er jeg nesten villig det.Om det kan løse problemet.Sikkert syke desperate tanker.Men jeg er forelsket og lengter virkelig etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vanskelig situasjon.Ender nok opp med at kompisene velger å beholde vennskapet.Betyr at jeg kan ikke få han jeg er forelsket i uansett.Pga dette.

Vond situasjon for oss alle sammen.Jeg har sympati og liker begge.Men er kunn han ene jeg vil ha.

Tenker nesten desperat at.OK.Er det greit for nytypen og han vil dele meg litt med kompisen sin.Så er jeg nesten villig det.Om det kan løse problemet.Sikkert syke desperate tanker.Men jeg er forelsket og lengter virkelig etter han.

Da må du jo velge han du er interessert i, men han du er interessert i må jo også velge deg.

Når det gjelder trekant så bør du bare bli med på det hvis du faktisk har lyst på begge samtidig og de også kan tenke seg med å være med på det samtidig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du jo velge han du er interessert i, men han du er interessert i må jo også velge deg.

Når det gjelder trekant så bør du bare bli med på det hvis du faktisk har lyst på begge samtidig og de også kan tenke seg med å være med på det samtidig.

Dette går sikkert til helvete.Lurer på hva de to kompisene snakker om og tenker om dette.Eller om de unngår temaet " meg " ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...