bebisss Skrevet 23. september 2011 #21 Skrevet 23. september 2011 Jeg har aldri vært forelska i en tegneserie figur MEN: Jeg leste ett donald blad for noen år siden... Da leste jeg om onkel skrue som (etter mye om og men fra ole,dole og doffen) donerte penger til ett hjem for forlatte katter... Jeg aner ikke hva som gikk av meg da, men jeg ble så glad, å begynte å gråte fordi onkel skrue var så snill og god, jeg ble helt rørt! Jeg gråt og gråt og smilte, til veninna mi kom bort til meg og spurte hva det var jeg gråt for.. " onkel skrue donerte pengene sine til ett kattehjem" sa jeg mens tårene trillet Hun bare 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #22 Skrevet 24. september 2011 Jeg har en liten ting for Gray og Natsu i Fairy Tail
FantasDick Skrevet 25. september 2011 #23 Skrevet 25. september 2011 I got the hots for han ene i denne musikkvideoen. Blood elf'en med det lange røde håret, er ikke det Cranius tro?
Drizzt Skrevet 25. september 2011 #24 Skrevet 25. september 2011 Jeg var forelsket i Peter Pan når jeg var liten. Godt å høre at det ikke bare var meg Haha, jeg og!
sebastianen Skrevet 26. september 2011 #25 Skrevet 26. september 2011 Silmarillion og Unfinished Tales (samme historien, men i den ene boken er det detaljer som den andre ikke har, og omvent). Alt ble til slutt samlet i Children of Húrin som kom ut for ikke så lenge siden. Silmarillion og unfinished tales er ikke det samme , heller ikke samme historien nei . Her er forresten et tegneseriefigur jeg har litt crush på
Gjest Applecore Skrevet 26. september 2011 #26 Skrevet 26. september 2011 (endret) Silmarillion og unfinished tales er ikke det samme , heller ikke samme historien nei . Her er forresten et tegneseriefigur jeg har litt crush på Jeg sa ikke at Silmarillion og Unfinished Tales er samme historie (det burde da jeg vite som har lest begge), jeg sa at historien om Túrin finnes i begge bøkene, og at den historien er den samme, bare utrodert forskjellig i hver bok. Sønnen til Tolkien samlet det som stod om Túrin i begge bøkene og gav ut Children of Húrin, som kom ut for ikke lenge siden. Endret 26. september 2011 av Applecore
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå