Gå til innhold

Shoppestopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tillegg har jeg en egen liste over klær, interiør og fritidsutstyr jeg trenger. Rydder i skapene hver sesong og lager en liste etter behov. Dette hjelper iallfall meg å unngå impulskjøp.

Det hørtes veldig lurt ut! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg har bestemt meg for å fortsette til 1 november :)

Dette er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg har bestemt meg for å fortsette til 1 november :)

Dette er moro!

Det går bra her, jeg har ikke kjøpt noe til meg selv, og nettopp satt inn 2000 kr på sparekonto :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Dette ble enklere enn jeg trodde. Etter å ha kjøpt nødvendig utstyr og klær til småen, er det ingen penger igjen til shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter i dag! Har gått litt over stokk og stein i det siste, men nå må det være nok! Skal prøve å holde meg helt til desemberlønna kommer, 12. des. Dette gjelder klær, sko, sminke og annet stæsj. Et par byturer, cafebesøk og lignende ser jeg ikke på som shopping. Dette bør derfor ikke være noe problem å gjennomføre, men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok litt vanskelig allikevel..

Dere er flinke! :)

Endret av Miia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt med siden jeg så denne tråden her, har ikke skrevet her før, men vil fortelle litt om min fremgang fra sidelinjen. Har NESTEN ikke brukt penger på noe som jeg strengt tatt ikke MÅTTE ha, og da mener jeg at bensin på bilen så jeg kommer til og fra jobb må jeg jo ha, og hygieneartikler så jeg får vaska hud, hår og tenner. Ellers har jeg vært ganske flink, har vært litt tøft, men funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her jeg også! Må spare alt jeg har så jeg kan få kjøpt en leilighet :P Hehe. Er ganske så shoppe-avhengig selvom jeg har nok av klær og dilldall. Nå er det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hey, åssen går det her a? Jeg har vært flink, bare brukt 400 kr på tullball, har spart flere tusen kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...