Gå til innhold

Filmer i julen


pandabear

Anbefalte innlegg

Gjest boblebrus

Det eneste jeg virkelig MÅ se er "Karl Bertils julafton". Da må alle som er rundt meg være stille, slik at jeg kan sitte og kose meg med denne herlige lille juleperlen :)

I min familie har vi ingen tradisjoner for "tre nøtter til askepott", da vi alltid var på gravlunden eller i kirken mens den gikk når jeg var liten. Men forrige jul hadde vi et løst program, så da fikk jeg sett hele og må innrømme at den er veldig fin :) Også er det veldig koselig når jeg og mamma setter oss ned og ser Love actually sammen, mens pappa mumler "kvinnfolkfilm" i bakgrunnen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Karl-Bertil Johnssons jul". Spesielt den siste er det must!

Så gøy! Aldri før hørt noen andre enn meg si at denne er et MUST! ;) Blir liksom ikke ordentlig juleaften uten å ha sett den! :jepp:

Ellers er jeg veldig glad i The Snowman også, den så fiiiin og utrolig stemningsfull :)

Skomaker Andersen og Disney-tegneseriene er også veldig koselige å få med seg, så de prøver jeg å få med meg litt av i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Aldri før hørt noen andre enn meg si at denne er et MUST! ;) Blir liksom ikke ordentlig juleaften uten å ha sett den! :jepp:

Jeg og lillebror (når er vi 23 og 19) MÅ alltid se denne etter middag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh som jeg gleder meg til jul! Må se "Snekker Andersen og julenissen" som går i nitiden om morgenen julaften på NRK. Fikk ikke sett det i fjor pga våkennatt med nyfødt, men skal ta igjen i år! Ellers så må jeg få med meg "Tre nøtter til Askepott". "Reisen til julestjernen" står på i bakgrunnen. Har også gjort det til tradisjon å få sett " Polareksprssen" i løpet av julen. Elsker den filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste jul ser jeg alle de gamle Disneyfilmene jeg har på VHS. Det blir ikke ordentlig jul uten dem :biggrin:

Åå, klarer nesten ikke å vente på julen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh som jeg gleder meg til jul! Må se "Snekker Andersen og julenissen" som går i nitiden om morgenen julaften på NRK. Fikk ikke sett det i fjor pga våkennatt med nyfødt, men skal ta igjen i år!

Jeg plerier å ta den opp jeg :) Må sove lenge på julaften.. Så jeg ser på den i pysjen mens jeg spiser frokost. Koos!

Men vi ble jammen satt foran TVen når vi var små vi og, når mor og far var opptatt.. Ikke bare nå Tven er barnevakt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å se Nightmare before Christmas og Muppet's Christmas Carol :popcorn:

Endret av Mermaid Blues
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...