Gå til innhold

Hva skal man kjøpe til sin forlovede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva man skal kjøpe til sin forlovede mann til jul, han blir et rundt tall ved juletider.

Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så vanskelig med gaver til menn syns jeg. Jeg kjøpte en genser i julegave til kjæresten min i fjor. Den var dyr og veldig fin. I år tror jeg ikke jeg skal gå for klær. Har tenkt litt på noe hudpleiestyr, men tar meg liksom aldri tid til å spørre folk i butikker. Har kjøpt mansjettknapper, han har smykke. Han har liksom alt. Gavekort kommer han aldri til å bruke. Så det jeg står på nå er en frakk(men den må nesten prøves før den blir kjøpt), armbånd i gull... Nei jeg vet ikke :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. sliter med å pønske ut gave til kjæresten siden han er en sånn en som har alt og kjøper alt han vil ha. Det suger, for da er det liksom ingen ønsker igjen. Hmmmf...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en samboer som bare går og kjøper seg det han trenger/har lyst på. Helt håpløst når jeg da skal kjøpe bursdagsgave/julegave. I år har jeg gitt han handleforbud fra oktober til 24.desember! hahahahha

Neste år blir det kombinert bursdag (rundt tall) og julegave; storbytur! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noe til hobbyene/interessene hans. Jeg kunne kjøpt treningsbag, laptopveske,trådløst tastatur, treningsklær, turjakke. Spørs hva han er interessert i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett den der. Men du kan jo begynne å mindstorme rundt hva han evnt. trenger. Er det noe utstyr han behøver, noen hobbyer/aktiviteter han driver med som kan gis utstyr til? Hvis ikke, noe å skjemme han vekk litt med? Eller en opplevelse dere kan oppleve sammen? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi opplevelser? Billetter til konserter eller teater f.eks. Gjerne med en romantisk middag i forkant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på:

-Overnatting på spahotell en natt

- Spa/massasjebehandling for dere to

- Middag på en fin resturant

- Konsert

-Andre ting :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med å be om ønskeliste? :lete:

Selv prøver jeg å notere ned ting mannen min legger merke til og ønsker seg. Går mye i vinylplater, fiske- og turutstyr.

I tillegg til dette er han ikke veldig glad i å handler klær, men det hender han lar seg inspirere av f.eks tidsepoker eller filmer. Da synes både han og jeg det er kult når jeg "ser litt fremover" for han, og kjøper f.eks losjakke og sixpence, pullovervest og bukseseler. Det faller alltid i smak, og jeg vet hvilken størrelse han bruker! :)

Ofte blir det til at han får en "stor gave", som f.eks yttertøy eller fiskeutstyr, også kjøper jeg litt småting ved siden av. Kan være alt fra boxere (hvis han har ønsket seg det), til en morsom bok, en film, 2kgs marsipangris osv. Han blir ALLTID glad og fornøyd! :)

De gangene han har ønsket seg noe som er så "sært" og dyrt at han må være med og velge eller prøve selv, har jeg prøvd å legge litt ekstra vekt på disse smågavene, så han faktisk får en overraskelse på julaften! ;)

Han har også fått skipakke av meg.

Endret av kaprifolen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage et privat gavekort?

F.eks : du lager ynglingsmiddagen hans,etterfulgt av full kroppsmassage utført av deg , kjøp deg noe sexy undertøy e.l som du skal ha på deg mens du masserer,så serverer du jordbær,som dere dypper i sjokolade (fondue)

Blir han ikke fornøyd da,så vet ikke jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi opplevelser? Billetter til konserter eller teater f.eks. Gjerne med en romantisk middag i forkant.

Er gaven til ham, eller til henne spør jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Er gaven til ham, eller til henne spør jeg da.

Sier meg enig i denne, og vil slenge på de som foreslår spa her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...