Gå til innhold

Julekort med bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir det helt feil at jeg kler opp katten min i nisselue, tar et fint julebilde og bruker det som julekort?

JEG synes det høres ganske så søtt ut, og det blir litt mindre kjedelig enn disse man kjøper på feks bokhandlerne.

Hva synes dere?

Jeg bor forøvrig alene og har ingen barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det er flere for dette utenom meg :)

Brunhilde: Det er ikke sånn at jeg tvinger en nisselue på katten. Jeg setter den fint på hodet (det er godtatt av katten), sette en nisse mellom potene (som hun da mest sannsynlig slikker på), og så ta bilde. Ferdig! :)

Flere med innspill?

Hva hadde dere tenkt om dere fikk et slikt julekort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller jo ingen rolle hva jeg mener, gjør det du er komfortabel med! Det er din katt og du kjenner den best. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge katten aksepterer det, synes jeg det er kjempe flott med litt utradisjonelle julekort! Ikke alle familier er like :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det helt feil at jeg kler opp katten min i nisselue, tar et fint julebilde og bruker det som julekort?

JEG synes det høres ganske så søtt ut, og det blir litt mindre kjedelig enn disse man kjøper på feks bokhandlerne.

Hva synes dere?

Jeg bor forøvrig alene og har ingen barn.

Ønsker du å bevise at du er Crazy cat Lady? Nei nei nei.. Kjøp heller noen helt vanlig. Ellers kommer folk til å le av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere for dette utenom meg :)

Brunhilde: Det er ikke sånn at jeg tvinger en nisselue på katten. Jeg setter den fint på hodet (det er godtatt av katten), sette en nisse mellom potene (som hun da mest sannsynlig slikker på), og så ta bilde. Ferdig! :)

Flere med innspill?

Hva hadde dere tenkt om dere fikk et slikt julekort? :)

crazy catlady! Og så hadde jeg ledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt planer om dette 2 år på rad nå, men aldri kommet oss så langt :sjenert: Ja til julekortbilder av nissepuser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn her i gården, bare en pus. Fjorårets julekort var av oss to og kreket, iført nissekostyme. Morsomt? Vi syns det. Pus? Ikke så alt for begeistret, men to minutters nedverdigelse var visst greit når det vanket snacks etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt bilde i en stall, med pusen liggende i krybbe, og selv kledd meg ut som jomfru Maria.

DET hadde vært en morsomt julekort! :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd godt og gledet meg til neste års kort fra deg og pusen.

Så lenge du gjør det med litt glimt i øyet og litt sjølironi synes jeg det er en god ide. Men vær forberedt på å få høre det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra det er noen som ser på dette som positivt :) :) Jeg tror jeg går for det jeg da. Bare å finne en nisselue til pusen. Jeg vil ikke være med på bildet :fnise:

Crazy catLady altså? Så ille?? Jeg er ganske humoristisk av meg, og jeg tviler på at noen hadde tatt meg for seriøst når det kom til valg av julekort.

Men de fleste hadde synes det hadde vært koselig altså? (spør en gang til visst noen vil svare)

Jeg bruker forresstehn å skrive fra meg og *navn på katten*, og ingen har da sett på meg som Crazy CatLayd for det.. (håper jeg) :ler:

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen barn her i gården, bare en pus. Fjorårets julekort var av oss to og kreket, iført nissekostyme. Morsomt? Vi syns det. Pus? Ikke så alt for begeistret, men to minutters nedverdigelse var visst greit når det vanket snacks etterpå.

Haha nissekostyme på usen :ler: Det er da greit å kle opp en katt i kostyme for et par minutter når både eiere ogkatten vet at det ikke er sånt som buker å skje!

Jeg synes jeg ser dere :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på om du også var på bildet. Bare pusen alene gjør at jeg hadde kastet bildet etter jul. Med deg på så hadde jeg spart på bildet.

Uansett så hadde jeg blitt veldig glad for et julekort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid hunden på julekort, og datra mi selvfølgelig ;)

For meg hadde det blitt helt feil å ikke ha med hunden.

Ha julekort med pusen du, bare koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...