Gå til innhold

Kan et dyr befrukte et menneske?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg har hørt er at det finnes noen frosker og fisker som kan svømme inn i vagina hvis man bader i noen vann i Afrika f. eks. og legge egg.

Skrevet

Det eneste jeg har hørt er at det finnes noen frosker og fisker som kan svømme inn i vagina hvis man bader i noen vann i Afrika f. eks. og legge egg.

Æsj, så ekkelt :omg: Men blir jo ikke befruktning akkurat. Men det er visst en type bitteliten fisk i Amazonas eller noe som svømmer opp i urinrøret til dyr (blant annet mennesker) og gjør no lignende.. Ugh :spy:

Skrevet

I afrika der det vandrer aper fritt, er det faktiskt veldig normalt at apekatter voldtar kvinner!!

Jeg kjenner noen fra afrika, som har fortalt hva de selv har sett.

Ei dame var i parken med ett veldig utfordrende skjørt, hun fikk beskjed om å gå rolig og sette seg ned stille om hun ville sitte, og helst holde seg unna apene, hun trodde ikke på dette med forsiktighet, endte med politiet måtte komme å rive vekk apene som reiv og sleit i skjørtet hennes og direkte voldtok henne, JA penetrerte henne!! :sprettoy:

Ikke rart det er mye sykdommer der, men har ikke hørt om noe apemenneskebaby enda... heldigvis!

Det er ikke mindre vanlig at aper blir brukt som sexslaver desverre. Men om det blir babyer ut av det tviler jeg på.

Skrevet

Tråden er igjen ryddet for rasisme og stenges.

Phaedra,mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...