Gå til innhold

Kan et dyr befrukte et menneske?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det, men må bare spørre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er lovlig å forske på slikt, og tviler på at det går... Vi er veldig ulike de fleste andre dyr. Kanskje med en sjimpanse, men jeg aner ikke, og vil egentlig ikke vite det heller

Skrevet

Har du knullet hunden igjen nå? :nei:

• Liker 7
Skrevet

Har du knullet hunden igjen nå? :nei:

Æsj, nei :P Jeg bare lurer på om det er MULIG. Jeg håper seff det aldri skjer, æsj.

TS

Skrevet

Æsj, nei :P Jeg bare lurer på om det er MULIG. Jeg håper seff det aldri skjer, æsj.

TS

Hehe, nei det er ikke mulig. Det er svært sjeldent i dyreverden at to forskjellige dyrearter kan kan få avkom. Det eneste jeg kommer på nå er hest og esel som får muldyr. Men du trenger ikke være redd for å bli voldtatt av en katt eller hund for å si det sånn. Det er DNA og alt det der som ikke gjør det mulig.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, nei det er ikke mulig. Det er svært sjeldent i dyreverden at to forskjellige dyrearter kan kan få avkom. Det eneste jeg kommer på nå er hest og esel som får muldyr. Men du trenger ikke være redd for å bli voldtatt av en katt eller hund for å si det sånn. Det er DNA og alt det der som ikke gjør det mulig.

Om to forskjellige dyreraser får avkom, vil avkommet være ufruktbart ... Alle muldyr er ufruktbare.

om det skulle skje at et menneske ble gravid med en dyrerase, ville nok avkommet isåfall være ufruktbart... hvordan det ville sett ut er en annen sak.

Skrevet

I afrika der det vandrer aper fritt, er det faktiskt veldig normalt at apekatter voldtar kvinner!!

Jeg kjenner noen fra afrika, som har fortalt hva de selv har sett.

Ei dame var i parken med ett veldig utfordrende skjørt, hun fikk beskjed om å gå rolig og sette seg ned stille om hun ville sitte, og helst holde seg unna apene, hun trodde ikke på dette med forsiktighet, endte med politiet måtte komme å rive vekk apene som reiv og sleit i skjørtet hennes og direkte voldtok henne, JA penetrerte henne!! :sprettoy:

Ikke rart det er mye sykdommer der, men har ikke hørt om noe apemenneskebaby enda... heldigvis!

Skrevet

I afrika der det vandrer aper fritt, er det faktiskt veldig normalt at apekatter voldtar kvinner!!

Jeg kjenner noen fra afrika, som har fortalt hva de selv har sett.

Ei dame var i parken med ett veldig utfordrende skjørt, hun fikk beskjed om å gå rolig og sette seg ned stille om hun ville sitte, og helst holde seg unna apene, hun trodde ikke på dette med forsiktighet, endte med politiet måtte komme å rive vekk apene som reiv og sleit i skjørtet hennes og direkte voldtok henne, JA penetrerte henne!! :sprettoy:

Ikke rart det er mye sykdommer der, men har ikke hørt om noe apemenneskebaby enda... heldigvis!

SERIØST!?!?!? :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk::sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett avkom av løve og tiger (begge veier, altså løvemann og tigerkvinne og omvendt).

Også har jeg sett avkom av esel og sebra.

Skrevet

Man trenger ikke forske på dette, da vi vet 100% at det ikke går an, og hvis man kan noe grunnleggend biologi som blir lært på ALLE skoler vet man dette.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har sett krysninger av løve og tiger ihvertfall. Det ble et veldig fint resultat.

Ellers så vet jeg ikke, og pleier ikke å tenke stort på slikt.

Skrevet

Tråden er ryddet for rasisme.

Kråkesaks, moderator.

• Liker 1
Skrevet

Hvis to arter står hverandre nær nok går det an, slik som med løver og tigre eller hest og esel. Avkommet blir i slike tilfeller som en hovedregel ufruktbart. Men mennesket har antagelig blitt befruktet av en annen art, nemlig neanderthalere: http://news.discovery.com/human/neanderthal-human-interbreed-dna.html

Det sier jo litt om hvor nært vi stod hverandre genetisk. For dette ble åpenbart ikke ufruktbart avkom.

• Liker 2
Skrevet (endret)

At aper "voldtar" mennesker fra tid til annen er vel ganske godt dokumentert, men hvorfor dette skjer blir bare spekulasjoner. Jeg har fint lite tro på at apene tar feil av art og tror det er en av sine egne. Det er vel heller snakk om enten en slags sosial voldtekt (for å uttrykke dominans - mange av disse voldtektene begås nemlig av aper i dyrehager o.l., med andre ord er de sosialisert ifht mennesker). Eventuelt at de bare har lyst på en runde og sjansen byr seg.

Endret av Bond
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Sorry, men jeg synes aper er ekle. Jeg vet ikke hvorfor, men de er så rare. Hadde kanskje ikke så mye med temaet å gjøre, men :P

Skrevet

Sorry, men jeg synes aper er ekle. Jeg vet ikke hvorfor, men de er så rare. Hadde kanskje ikke så mye med temaet å gjøre, men :P

Ja de er egentlig ganske ekle, og iallfall om de driver og voldtar oss i tillegg! :ler:

Skrevet

Jeg leste en gang om at noen forskere hadde "blandet" menneske og ape. Det ble et et befruktet egg av det, men de ødela det før det gikk for langt..

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

To forskjellige arter må vel være så genetisk like som mulig for at det skal bli befruktning ut av det. Et menneske kan ikke bli gravid med en gullfisk liksom, men en løve og en tiger kan fordi de er samme dyr bare med forskjellig pynt på utsiden :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...