AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #21 Del Skrevet 16. september 2011 4 meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #22 Del Skrevet 16. september 2011 Kommer i klem mellom truse og bukse, f.eks, og så lugger det når man går. Nei, det holder seg innenfor trusekanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2011 #23 Del Skrevet 16. september 2011 DU er ÆSJ!!! Måtte du være ab for å skrive det? Jeg har ikke fornærmet noen personlig, det har du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jitrois Skrevet 16. september 2011 #24 Del Skrevet 16. september 2011 ^ Selvsagt risikerer du å fornærme noen personlig når du skriver at kjønnshårene deres er "ÆSJ!!!" Men over til tema, jeg barberer meg regelmessig da jeg ikke takler å ha mye hår nedentil, men jeg husker at jeg en gang oppdaget et hårstrå eller to som var omtrent fem centimeter. Det er det lengste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. september 2011 #25 Del Skrevet 16. september 2011 Nei, det holder seg innenfor trusekanten! Ok, bare lurte, for jeg har selv opplevd lugging med kortere hår, nemlig. Kanskje mine er spesielle? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå