Gå til innhold

Hvor langt hår har du nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig kraftig hårvekst nedentil og da jeg dusjet nettopp målte jeg det i forhodt til langfingeren min og det lengste var et par ca lengre enn den, dvs at det er ca 10 cm! :fnise: Håret på hodet og nedentil er veldig tykt og vokser veldig fort og det er vel et sunnhetstegn? 10 cm er vel nesten rekord. Noen med lengre kjønnshår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Oi, jeg visste ikke at de kunne bli så lange! Nå fikk jeg nesten lyst til å gro dem ut å sjekke hvor lange jeg kan få dem :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg visste ikke at de kunne bli så lange! Nå fikk jeg nesten lyst til å gro dem ut å sjekke hvor lange jeg kan få dem :gjeiper:

GJør det! Jeg kan jo nesten flette det! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! DET har eg aldri tenkt på :P

Har samme type hårvekst som du beskriver, kanskje eg og må la det gro og sjekke om eg slår deg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 cm?! :overrasket:

JA! :fnise: Jeg er nok veldig spesiell, kanskje jeg kan selge bilder på nettet og bli rik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Har jeg vel egentlig aldri målt... Men nå blei jeg litt nysgjerrig selv. Men trimmer og barberer så tror ikke målingen hadde blitt helt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å stusse det når det er så langt at jeg snubler i det :fnise:

Neida. Jeg har aldri målt, jeg er såpass gammel at jeg fikk hår før det ble vanlig å frisere veldig mye. I naturelltilstand vil jeg gjette på at hårene mine kan bli 5-6 cm, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nå skal ikke jeg blande med inn i den ene eller andres preferenser... men husker jeg var i dusjen engang med ei dame med ganske frodig og langt hår i underetasjen... Husker det var et merkelig syn med alt det lange våte håret som hang rett ned som ei gardin..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg men..... ÆSJ!!! Jeg stusser mitt jevnlig, blir nok ikke lengre enn max 2-3 cm på meg. Har aldri hatt det lengre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg men..... ÆSJ!!!

Det er sikkert noe ved deg som andre synes er ÆSJ!!! også. Er du oppdratt til å si ÆSJ!!! om andre mennesker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men..... ÆSJ!!! Jeg stusser mitt jevnlig, blir nok ikke lengre enn max 2-3 cm på meg. Har aldri hatt det lengre enn det.

DU er ÆSJ!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer i klem mellom truse og bukse, f.eks, og så lugger det når man går.

Mitt blir ganske langt også, og nei, det lugger ikke. Når du lar det vokse blir det jo mykt og det krøller seg til i en ball liksom. Henger ikke og slenger rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...