AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har veldig kraftig hårvekst nedentil og da jeg dusjet nettopp målte jeg det i forhodt til langfingeren min og det lengste var et par ca lengre enn den, dvs at det er ca 10 cm! Håret på hodet og nedentil er veldig tykt og vokser veldig fort og det er vel et sunnhetstegn? 10 cm er vel nesten rekord. Noen med lengre kjønnshår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2011 #2 Del Skrevet 16. september 2011 Oi, jeg visste ikke at de kunne bli så lange! Nå fikk jeg nesten lyst til å gro dem ut å sjekke hvor lange jeg kan få dem :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #3 Del Skrevet 16. september 2011 Oi, jeg visste ikke at de kunne bli så lange! Nå fikk jeg nesten lyst til å gro dem ut å sjekke hvor lange jeg kan få dem :gjeiper: GJør det! Jeg kan jo nesten flette det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. september 2011 #4 Del Skrevet 16. september 2011 10 cm?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 16. september 2011 #5 Del Skrevet 16. september 2011 Haha! DET har eg aldri tenkt på Har samme type hårvekst som du beskriver, kanskje eg og må la det gro og sjekke om eg slår deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 16. september 2011 #6 Del Skrevet 16. september 2011 Eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #7 Del Skrevet 16. september 2011 10 cm?! JA! Jeg er nok veldig spesiell, kanskje jeg kan selge bilder på nettet og bli rik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 16. september 2011 #8 Del Skrevet 16. september 2011 Har jeg vel egentlig aldri målt... Men nå blei jeg litt nysgjerrig selv. Men trimmer og barberer så tror ikke målingen hadde blitt helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #9 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg pleier å stusse det når det er så langt at jeg snubler i det Neida. Jeg har aldri målt, jeg er såpass gammel at jeg fikk hår før det ble vanlig å frisere veldig mye. I naturelltilstand vil jeg gjette på at hårene mine kan bli 5-6 cm, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 16. september 2011 #10 Del Skrevet 16. september 2011 hehe... nå skal ikke jeg blande med inn i den ene eller andres preferenser... men husker jeg var i dusjen engang med ei dame med ganske frodig og langt hår i underetasjen... Husker det var et merkelig syn med alt det lange våte håret som hang rett ned som ei gardin.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mufi Skrevet 16. september 2011 #11 Del Skrevet 16. september 2011 Hehe, jeg tror du vant med lengst... HAr aldri opplevd, selv om det har fått "vokse fritt" at det har blitt lenger enn 2 cm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 16. september 2011 #12 Del Skrevet 16. september 2011 Flett håret i rastafletter, så blir du unik nedentil Kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #13 Del Skrevet 16. september 2011 Mitt blir også rundt ti cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2011 #14 Del Skrevet 16. september 2011 Unnskyld meg men..... ÆSJ!!! Jeg stusser mitt jevnlig, blir nok ikke lengre enn max 2-3 cm på meg. Har aldri hatt det lengre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. september 2011 #15 Del Skrevet 16. september 2011 Lugger det ikke når det blir så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #16 Del Skrevet 16. september 2011 Lugger det ikke når det blir så langt? Nei? Når skulle det lugge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 16. september 2011 #17 Del Skrevet 16. september 2011 Unnskyld meg men..... ÆSJ!!! Det er sikkert noe ved deg som andre synes er ÆSJ!!! også. Er du oppdratt til å si ÆSJ!!! om andre mennesker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. september 2011 #18 Del Skrevet 16. september 2011 Nei? Når skulle det lugge? Kommer i klem mellom truse og bukse, f.eks, og så lugger det når man går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #19 Del Skrevet 16. september 2011 Unnskyld meg men..... ÆSJ!!! Jeg stusser mitt jevnlig, blir nok ikke lengre enn max 2-3 cm på meg. Har aldri hatt det lengre enn det. DU er ÆSJ!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #20 Del Skrevet 16. september 2011 Kommer i klem mellom truse og bukse, f.eks, og så lugger det når man går. Mitt blir ganske langt også, og nei, det lugger ikke. Når du lar det vokse blir det jo mykt og det krøller seg til i en ball liksom. Henger ikke og slenger rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå