Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Han har kreft i urinblæren og må fjerne denne, men de tror ikke det har spredd seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette er trist og ikke akkurat hva folk trenger nå like fær jul og all tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Uff da. Ønsker all lykke til vår gode konge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvor god konge har han egentlig vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvor god konge har han egentlig vært? I dont know.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Give the man a breake please!!! Han har kreft, diskuter hans rolle og innsats en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 vel , spørsmålet kom opp fordi en eller anne skrev : "vår gode konge"... D er aldrig feil tikspunkt å diskutere monarkiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Hadde det vært opp til meg hadde jeg innført republikk med en gang. Det er ikke at jeg er misfornøyd med kongen, men jeg ser ikke noen grunn til å ha en monark. Pynt? Men håper selvsagt at det kommer til å gå bra med han, og at han kan bli så frisk som overhode mulig etter operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg syns nå han er en god konge jeg da. Diskusjonen om monarki eller republikk kan kanskje startes i en egen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Hos meg dukket det opp et fagligspørsmål; siden han skal fjerne urinblæren. Får han da transplantert inne en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #11 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, hvordan skal han kunne late vannet når han ikke har urinblære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #12 Del Skrevet 1. desember 2003 han vil få pose på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 han vil få pose på magen Må han virkelig det? Det ser jeg på som skikkelig trasig, og har virkelig medlidenhet med de stakkars menneskene som må ha det. Litt sånn tap av verdighet på en måte. Stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå vet ikke jeg om de har en egen royal versjon av den operasjonen, men vanlig praksis er å få pose på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 Må han virkelig det? Det ser jeg på som skikkelig trasig, og har virkelig medlidenhet med de stakkars menneskene som må ha det. Litt sånn tap av verdighet på en måte. Stakkars.. Stakkars Vil vel heller synes mer synd på han om han ikke kunne bli frisk. Tap av verdighet De som har pose på magen lever et helt normalt liv - som deg og meg! Vil tro at du har hatt kontakt med en del mennesker som har pose på magen - UTEN at du har lagt merke til det engang. Og JA - jeg har hatt pose på magen - så jeg vet hva det er. Hvis jeg ble syk en gang til så ville jeg med glede takke JA til å få pose på magen en gang til. Det var mange ganger "bedre" enn de plagene jeg hadde ........... Jeg ønsker Kongen lykke til med operasjonen og rekonvalesensen......... Han vil bli frisk - det er det viktigste. I så måte så er "pose på magen" en bagatell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. desember 2003 #16 Del Skrevet 1. desember 2003 Sorry dersom jeg tråkket deg for nært. Men jeg står for det jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. desember 2003 #17 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, dette var dårlige nyheter! Men det ser nå foreløpig ut til at det skal gå bra! Ønsker ham, og alle andre som har fått en kreftdiagnose, god bedring! Og en god jul til de som får en spesiell høytid i år på grunn av denne sykdommen! Jeg er ingen royalist, men er helt enig i at diskusjoner omkring monarkiet som institusjon, og hvorvidt Harald er en god eller dårlig konge bør startes i egne tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er ingen royalist, men det er jo trist da. Det som på en annen side er bra er jo det at de sier han skal bli helt frisk. Så da får vi vel tro på det da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 Uffda. Det var ikke bra å høre Men håper oddsene er gode og at han blir frisk igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 1. desember 2003 #20 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er glad for at vi har monarki i Norge jeg da. Og jeg tror Kronprinsen kommer til å gjøre et flott arbeid når han overtar. Vel, det var kongen. Det er synd på fyren, konge eller ikke. Kanskje litt mer synd på han siden alle skal legge seg opp i hva og hvordan han er og har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå