Gjest Meg Skrevet 5. desember 2003 #21 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ble ferdig med alle julegavene i går :D Skal ta resten av huset i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. desember 2003 #22 Del Skrevet 5. desember 2003 Ferdig med så og si alle julegavene i dag, og det var godt det . Har kjøpt kartong og diverse annet som jeg skal lage julekort av, men det blir ikke i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 6. desember 2003 #23 Del Skrevet 6. desember 2003 Da er alle julegavene ferdig innkjøp og pakket, jeg har vasket ned kjøkkenet og stuen og badet og soverommene, jeg har pyntet litt til jul og skal lage julekaker i dag, i morgen og onsdag. Så da skal jeg bare sette meg ned hver kveld kl.1800 og kl.1930 og bare koose meg! Jeg bøyer meg i støvet av beundring!!! Jeg er ferdig med å kjøpe julegavene.. Men; De er ikke innpakket, jeg har ikke vasket, jeg har foreløpig bare bakt to slag.. Men det blir nok jul i år også! Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå