¤Tiili¤ Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Da er alle julegavene ferdig innkjøp og pakket, jeg har vasket ned kjøkkenet og stuen og badet og soverommene, jeg har pyntet litt til jul og skal lage julekaker i dag, i morgen og onsdag. Så da skal jeg bare sette meg ned hver kveld kl.1800 og kl.1930 og bare koose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 For en energi!! :oops: Nå som du er ferdig... send resten av energien over til meg, jeg trenger den, for her er det masse å gripe fatt i! :oops: Tenker det hvert år: NESTE år skal jeg gjøre meg ferdig i god tid, og bare kose meg se siste dagene / uken. Men nei, "glemmer" det hvert år! :x Men gratulerer Heidi25! Flink du! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Imponerende! :D Jeg er snart i havn med alle julegavene men ellers er ikke så mye annet klart. Men så er jeg så heldig at jeg reiser til familien i jula og trenger ikke å styre så mye hjemme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er imponert.....men hva gjør du klokka 18.00 og 19.30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 :o Jeg har ikke gjort noe som helst jeg. Her er det støv i alle hjørner, ingen gaver er innkjøpt og det regner ute. Det hadde sikkert blitt like møkkete igjen før jul om jeg hadde begynt nå. *trøste seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lgti Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei. Jeg er også ferdig med alle julegavene, ferdig pakket å klar til å sendes. Skal begynne med bakingen etter helgen, da min sønn har bursdag på fredag. Bruker å vente til den er over. Jeg bruker å ta husvasken helgen før jul, så da blir det stas. Har bestandig massevis av energi når det gjelder julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 Halve morroa med desember er jo å kikke etter julegaver og ordne i huset litt etter litt..... Jeg pleier ikke vaske for tidlig, da blir det jo skittent igjen før julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 pøh...skrytetråd meg her og meg der... *Leya er fryktelig misunnelig!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er imponert.....men hva gjør du klokka 18.00 og 19.30? Skomakeren og Nissene på låven...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Eller kanskje "The Julekalender"? Starter ikke Nissene på Låven 20.00? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2003 #11 Del Skrevet 1. desember 2003 Saeria er imponert! :D Jeg har alt i hodet, men mangler 5 gaver før jeg er ferdig. Innpakkingen har jeg ikke begynt på enda en gang. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. desember 2003 #12 Del Skrevet 1. desember 2003 Jammen litt av sjarmen med desember er jo å kose seg og gjøre litt hver dag, er det ikke det da? Du er sikkert flink som er ferdig med alt. For min del så må det nok vaskes litt nærmere jul for at det skal føles ekstra reint på julaften.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 Jammen litt av sjarmen med desember er jo å kose seg og gjøre litt hver dag, er det ikke det da? Du er sikkert flink som er ferdig med alt. For min del så må det nok vaskes litt nærmere jul for at det skal føles ekstra reint på julaften.. Helt enig. Klarer ikke hege opp julegardinene en gang før lille julaften jeg. Alt skal føles helt strøkent og nytt på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #14 Del Skrevet 2. desember 2003 Enig m Imari. Jeg tar ett og ett rom, sånn siste uka omtrent, så alt oser av salmiakk og rønnsåpe når gjestene velter inn her julaften..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 2. desember 2003 #15 Del Skrevet 2. desember 2003 Har begynnt med husvasken( ferdig med noen rom), kjøpt noen julegaver. Må nok henge i litt mer skal jeg bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. desember 2003 #16 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er også ferdig - nesten. Mangler bare å kjøpe julegaver, vaske ned alle rom, henge opp julepynt, kjøpe div. juleblomster, skaffe tre, skrive julekort, kjøpe inn julemat til familien og alle gjestene og noen andre småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 2. desember 2003 #17 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan jeg få spørre et kjettersk spørsmål? :oops: Vasker dere ferdig før dere har bakt (mener ikke å være spydig, jeg bare lurer, jeg)? Blir det ikke mye os/søl etter julebaksten? Jeg tenker ikke på sølet som utgjør oppvasken og sånn, altså, og jeg skjønner at dere drar over golvet et par ganger til før jul - men likevel? Blir det ikke "gammelt" rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #18 Del Skrevet 5. desember 2003 Kremt..det er ikke sånn at jeg ikke vasker huset mer i år da... :blunke: det var sånn det hørtes ut med noen her...Og kl.1800 er det skomakergata og 1930 er det The Julekalender. Av og til hvertfall oppi vm styret i håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #19 Del Skrevet 5. desember 2003 Det var jeg som skrev ovenfor. Heidi25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #20 Del Skrevet 5. desember 2003 :o Jeg har ikke gjort noe som helst jeg. Her er det støv i alle hjørner, ingen gaver er innkjøpt og det regner ute. Det hadde sikkert blitt like møkkete igjen før jul om jeg hadde begynt nå. *trøste seg selv* sant nok Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå