Gå til innhold

Hjelp!! Kan ikke bevege hodet!!

Dragsund

Anbefalte innlegg

Fikk kink i nakken i dag, da jeg gjorde meg klar til å få meg på skolen og ha tentamen. Ringte lærer og fikk utsatt tentamen til i morgen.

Nakken har blitt værre- skikkelig kink. Hva skal jeg gjøre? Hjelper det om jeg fortsetter å bevege hodet til den siden det gjør vondt (uansett smertene jeg får)- kan det da hende at ting kommer på plass igjen?

MÅ ha tentamen i morgen, ellers stryker jeg (og det er fakta)!!!

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gikk det bra?? Få en resept på voltaren eller ta ibux og paracet (en av hver) og gni inn det vonde stedet med ibux gel.

Opplevde det samme i høst, men det var fordi jeg strakk meg. På eksamen. :cry:

Gikk heldigvis greit med den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det værre enn noen gang! Våknet nettopp, og klarer ikke sove igjen. Bare jeg svelger, strammen nakken seg og det gjør så inni h****** vondt! Har tatt 2 sobril (muskelavslappende, angstdempende og søvndyssende medikament) og 2 pinex 500mg hver fjerde time i 2 dager nå. Hjelper det- nei!!!

Jeg blir gal! Fikk meg på eksamen- ble dyrt med taxi. Men i dag skal vi ha nok en tentamen, og jeg må ærlig si at jeg ikke har stor tro på at jeg klarer å få meg dit.

Blir nesten deppa jeg...grrrrrrr- forbanna nakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme deg til legen, jente! :o

Hvis du ikke får til å bøye nakken FREMover, ringer du legen NÅ! Det kan være alvorlig.(hjernehinnebetennelse starter slik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Begynner endelig å bli bedre! Kan bøye hodet litt til høyre, litt til venstre, litt bak og litt fram. Gleder meg til å bli 100%.

Har ikke gått til legen, men tror nok ikke det er noen hjernehinnebetennelse på gang :o)

Takk for all hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...