Reveal Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 (endret) Grrrr- lønna er forsinket og jeg er skrap skrap blakk. Bensinlampa begynte å lyse i sta- fylte for den siste 20kroningen på kortet mitt- så nå lyser det ikke lengre. MEN: Jeg MÅ ut å kjøre bil etterpå- tur/retur blir ca 2.5-3 mil. Kjører en eldre (94) Nissan Sunny 1,4l. Noen som har en formening?? Endret 15. september 2011 av Reveal
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Mener å ha hørt det er 5 liter? Spurte mannen en dag, da det var veldig lite og siden jeg hadde varm pizza i bilen hadde jeg ikke tid å stoppe på turen hjem for å fylle. Så jeg var kjemperedd for at lampa skulle begynne å blinke, men han sa "pft du kan jo enda kjøre 4-5 mil etter lampa begynner å blinke" Så han tok det mer med ro enn jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 En kan kjøre 2 mil etter lampa har begynt å lyse har jeg hørt.
Gjest Spinell Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Vil ikke det enkleste være å gå og se i bilens instruksjonsbok? Kan aldri tenke meg at det er samme volum fra bilmodell til bilmodell.
Hanselot Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Min bil har 10 liter, og da antar jeg at jeg kan kjøre 10-12 mil på reservetanken. Slå det opp og anta en liter pr mil, og det er sterkt overdrevet. Da har man noe å gå på i tilfelle det skulle knipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå