Reveal Skrevet 15. september 2011 #1 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Grrrr- lønna er forsinket og jeg er skrap skrap blakk. Bensinlampa begynte å lyse i sta- fylte for den siste 20kroningen på kortet mitt- så nå lyser det ikke lengre. MEN: Jeg MÅ ut å kjøre bil etterpå- tur/retur blir ca 2.5-3 mil. Kjører en eldre (94) Nissan Sunny 1,4l. Noen som har en formening?? Endret 15. september 2011 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #2 Del Skrevet 15. september 2011 Mener å ha hørt det er 5 liter? Spurte mannen en dag, da det var veldig lite og siden jeg hadde varm pizza i bilen hadde jeg ikke tid å stoppe på turen hjem for å fylle. Så jeg var kjemperedd for at lampa skulle begynne å blinke, men han sa "pft du kan jo enda kjøre 4-5 mil etter lampa begynner å blinke" Så han tok det mer med ro enn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #3 Del Skrevet 15. september 2011 En kan kjøre 2 mil etter lampa har begynt å lyse har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 16. september 2011 #4 Del Skrevet 16. september 2011 Vil ikke det enkleste være å gå og se i bilens instruksjonsbok? Kan aldri tenke meg at det er samme volum fra bilmodell til bilmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 16. september 2011 #5 Del Skrevet 16. september 2011 Min bil har 10 liter, og da antar jeg at jeg kan kjøre 10-12 mil på reservetanken. Slå det opp og anta en liter pr mil, og det er sterkt overdrevet. Da har man noe å gå på i tilfelle det skulle knipe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå