Gå til innhold

Sykt sår!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et annet tips er at man kan få svært skjøre og tynne slimhinner av å gå på hormonprevensjon. Så om ikke annet hjelper kan du prøve å bytte merke eller type prevensjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet tips er at man kan få svært skjøre og tynne slimhinner av å gå på hormonprevensjon. Så om ikke annet hjelper kan du prøve å bytte merke eller type prevensjon.

Takk for råd! Gikk på cerrazzete før, og ble ikke like sår da. Men nå merker jeg at jeg blir mye fortere sår. Kanskje det er fordi soppen har blitt mer aggresiv, eller pga at jeg byttet til yasminelle...

Har aldri blitt så sår som nå. Hadde sex på onsdag, og er fortsatt driitvondt. Håper det ordner seg snart!

ts

Skrevet

Hvis du får mye utflod i perioder kan det hjelpe å bruke truseinnlegg, evt bytte truse en gang til i løpet av dagen.

Sånn "belegg" du snakker om er også helt vanlig for meg de dagene jeg har mer utflod, og indikerer ikke sopp, med mindre den blir klumpete og lukter ekkelt/annerledes. Det kan også hjelpe litt å stusse pelsen rundt kjønnsleppene for å unngå at det setter seg fast i hårene, da det kan medføre mer sårhet. Bruk ladyshave, ikke barberhøvel ;)

(Det er også et tips å teste seg for klamydia, da langtids sårhet og sopp er symptomer på det. Ikke fordi jeg tror du eller kjæresten din har vært på vift, men det er ikke alltid man oppdager det før lenge etterpå)

Skrevet

Hvis du får mye utflod i perioder kan det hjelpe å bruke truseinnlegg, evt bytte truse en gang til i løpet av dagen.

Sånn "belegg" du snakker om er også helt vanlig for meg de dagene jeg har mer utflod, og indikerer ikke sopp, med mindre den blir klumpete og lukter ekkelt/annerledes. Det kan også hjelpe litt å stusse pelsen rundt kjønnsleppene for å unngå at det setter seg fast i hårene, da det kan medføre mer sårhet. Bruk ladyshave, ikke barberhøvel ;)

(Det er også et tips å teste seg for klamydia, da langtids sårhet og sopp er symptomer på det. Ikke fordi jeg tror du eller kjæresten din har vært på vift, men det er ikke alltid man oppdager det før lenge etterpå)

Glattbarberer meg der nede ofte, og tror kanskje har har fått sopp fordi jeg vasker meg der nede flere ganger daglig.

Tok canesten stikkpillen i går, var helt sinnsykt vondt å sove med den. Brukte kremen før jeg la meg også, og har brukt den 3 ganger i dag. Har ikke bedret seg merkbart altså. Nå har den ene ytre kjønnsleppen hovnet opp også...håper at dette hjelper.

Ang klamyda, så har både kjæresten og jeg testet oss. Begge kom tilbake negative.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...