Gå til innhold

Mitt første innlegg


Gjest Minnie Emmerdale

Anbefalte innlegg

On 2002-02-22 00:00, Hedda-78 wrote:

Hei Netti. Enig med deg. Kvifor vil vi vite når ein brukar registrerte seg? (står til venstre for kvart innlegg, og så står det sånn "profil" , "edit" og "quote". Hadde ikkje trengst å vise for kvart einaste innlegg.  

Poenget med å ha "profil" , "edit" og "quote" etter hvert innlegg er for å kunne sitere de innleggene du vil uten å trenge å pese med å kopiere. Edit er der for at DU skal kunne editere dette ene innlegget. Og profil er der for at du lett skal kunne se profilen til den som har skrevet innlegget. Akkurat slik var profilmuligheten i det gamle KG også.

Det kan være greit å vite når en bruker registrerte seg, for å vite om dette er en fersking eller en gamling. Når man vil komme med kjipe svar om "dette er diskutert hundre ganger før", så kan man jo se om brukeren har registrert seg i går eller for lenge siden.

Jeg tror at dette forumet vil fungere mye bedre enn det forrige, når folk bare lærer seg å bruke de utvida mulighetene denne forumtypen har.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

NEI!!!

Dette ble så altfor rotete, spør du meg!!!! Liker mye heller det gamle fora!!!! Uff, tenk med lange innlegg..... her skal det bli forvirring, Gry! Har ikke noe med min tilpasningsevne til endringer, men dette så lite praktisk og oversiktelig ut!!! (hmm.... hvor ble det av "forhåndsvisningen"?)

(og har glemt passordet mitt, og må derfor være anonym)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-02-22 00:00, Hedda-78 wrote:

Hei Netti. Enig med deg. Kvifor vil vi vite når ein brukar registrerte seg? (står til venstre for kvart innlegg, og så står det sånn "profil" , "edit" og "quote". Hadde ikkje trengst å vise for kvart einaste innlegg. Og innlegga har blitt smalare, og dermed må ein scrolle lenger om ein vil hoppe over eit innlegg!

Men, men, mykje bedre å ha det slik enn at KG hadde blitt sprengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Næmmen fydda. Tenk at dere klagde på dette forumet! :ler:

Har det forandret seg veldig siden da eller?

Jeg mener, jeg har jo tittet på det gamle og syntes det var helt... tragisk.. :roll::lol:

(oj, dette er post nr 600.. *hvor er champagne-brusen?* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha, så kommer det for en dag at jeg ikke var fornøyd med det "nye" forumet - syntes det var for rotete :lol: Veeeell, er fornøyd nå jeg.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...