Gå til innhold

Mitt første innlegg


Gjest Minnie Emmerdale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Nå er det heldigvis påbudt og resistrere seg også, så derfor kunne jeg endelig ta tilbake mitt gamle opprinnelige "nick" og legge vekk denne Original greia.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et flott forum!

Tror det fortsatt er valgfritt å være registrert (dessverre), det er bare i noen fora man MÅ være registrert.

_________________

Med hilsen Vala 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vala den 2002-02-21 12:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponert jeg og, men knoter....det gjør jeg da!!

_________________

hilsen

aline icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: aline den 2002-02-21 13:42 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

He He, nå kan folk tom. sende meg mail. Mon tro hvor mye hatmail jeg kommer til å få etterhvert??

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som trivdes best i det gamle forumet? Bare meg som syter? Muligens det kommer av at jeg er så gammal at jeg ikke liker forandring.

Men rent estetisk, så var det gamle forumet mye bedre. Og estetikk er litt viktig, ikke minst for oss som er her på nettet.

Har ikke forstått helt hvordan jeg skal få laget egen underskrift her. I går brukte jeg mye tid på å få laget signatur på det gamle systemet.

Uansett, forstår at det gamle systemet var overfyldt og derfor ikke brukelig lenger, så til tross for noen reservasjoner, så ønsker jeg Gry til lykke med nyheten.

*sss*

Med hilsen Netti

_________________

hjerte.gif

*sss* Netti

[ Dette Innlegg er endret av: Netti den 2002-02-21 23:02 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Netti den 2002-02-22 01:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-02-21 22:17, Netti wrote:

Er det bare meg som trivdes best i det gamle forumet? Bare meg  som syter? Muligens det kommer av at jeg er så gammal at jeg  ikke liker forandring.

Men rent estetisk, så var det gamle forumet mye bedre. Og estetikk er litt viktig, ikke minst for oss som er her på nettet.

Har ikke helt forstått  hvordan  jeg skal få laget egen underskrift her. I går brukte jeg mye tid på å få laget signatur på det gamle systemet.  

Uansett, forstår at det gamle systemet var overfyldt og derfor ikke brukelig lenger. Til tross for mine reservasjoner, så ønsker jeg Gry til lykke med nyheten.

*sss*

Med hilsen Netti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den største fordelen med dette nye forumet er at det er basert på software som blir brukt *mange* andre steder på nettet! Dette er software som er "tried and tested" og i kontinuerlig utvikling. Så vidt jeg har skjønt, så er det et par hakk lettere å jobbe med for administrator enn det den gamle KG-løsningen er basert på.

Her har man mange muligheter til å personalisere KG etter sine ønsker. OK, man må lære seg noe nytt, men det er gode hjelpefunksjoner og det meste er ganske intuitivt synes jeg.

Jeg reagerer ikke så mye på estetikken. Den er en kombinasjon av de opprinnelige KG-sidene og UBB-forumets muligheter. Det eneste jeg reagerer på er at på min skjerm blir tekstfeltet veldig smalt, men Gry er klar over dette og vil ha det sånn. icon_wink.gif

Etterhvert som Gry lærer seg å bruke det, vil vi kanskje se endringer, som f.eks. valgmuligheter i fargevalg. Inntil da så må man faktisk bare lære seg noe nytt. Det er ikke så vanskelig hvis man bare leser på skjermen og tenker på hva det står der.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Netti. Enig med deg. Kvifor vil vi vite når ein brukar registrerte seg? (står til venstre for kvart innlegg, og så står det sånn "profil" , "edit" og "quote". Hadde ikkje trengst å vise for kvart einaste innlegg. Og innlegga har blitt smalare, og dermed må ein scrolle lenger om ein vil hoppe over eit innlegg!

Men, men, mykje bedre å ha det slik enn at KG hadde blitt sprengt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel vel, hittil har jeg mottatt 28 mail fra forskjellige KG brukere. Snart må jeg nok skaffe meg egen livvakt icon_smile.gif

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...