AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg klarer ikke sove uten kjæresten min. Jeg blir så sykt mørkerdd. Jeg tenker på alt fra spøkelser - skumle menn osv. Vi bor ikke sammen (ennå), men når han er på besøk er han her i ca. 4-5 dager. Når han drar blir jeg bare liggende våken og lytte til jeg sovner, og slik er det nesten hver natt til han kommer tilbake. Jeg kan jo ikke ha det sånn Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #2 Del Skrevet 14. september 2011 Ørepropper. (Ja, seriøst. Bruker det selv, ikke pga redsel, men pga overfølsomhet for lyder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2011 #3 Del Skrevet 14. september 2011 Ørepropper. (Ja, seriøst. Bruker det selv, ikke pga redsel, men pga overfølsomhet for lyder) Jeg er litt mørkeredd selv, og bare tanken på å sove med ørepropper gjør meg skremt. Hørselen er jo den eneste sansen jeg har som kan advare meg i mørket hvis noen skulle skje 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevas Skrevet 14. september 2011 #4 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg ser under senga før jeg legger meg, og sover med det ene lyset på dersom jeg skal sove alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 14. september 2011 #5 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg ser under senga før jeg legger meg, og sover med det ene lyset på dersom jeg skal sove alene. Jeg også. Da jeg var på ferie og sov på rom alene måtte jeg ha TVen på uten lyd siden det ikke var noe annet lys enn taklampa der. Nå er jeg gift da, og litt for vant med å ha han hos meg kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Del Skrevet 14. september 2011 Da ser jeg under sengen i natt. Men det er ikke bare under sengen. Jeg bruker briller, og når jeg tar de av er alt bare grums og skummelt Alle lyder skremmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Del Skrevet 14. september 2011 Er du sikker på at det ikke spøker der du bor? Det kan være at det er dårlige energier, ikke spøkelser, men at noe minner deg om ett eller annet som er utrygt. Det nærmeste er vel bare at du føler deg alene uten han? Lag te, tenn lys, skriv ned dine tanker og kjenn på angsten. La angsten passere og tenk at det er godt å legge seg og at du fortjener å sove. Jeg må nesten alltid lese på senga før jeg sovner. Jeg har bodd i hus der det påstås at det spøker, har hørt og merket unormale ting, men har ikke vært redd unntatt i et tilfelle der det skjedde mye som også andre reagerte på. Jeg har vært singel i noen år mellom forholdene og vet hvor kald og ensomt det blir i huset og senga når kjæresten drar. Be om å få beholde en t-skjorte som lukter han og bruk den som koseteppe som du kan lukte når han drar. Det hjalp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 14. september 2011 #8 Del Skrevet 14. september 2011 Er du sikker på at det ikke spøker der du bor? Det kan være at det er dårlige energier, ikke spøkelser, men at noe minner deg om ett eller annet som er utrygt. Nå ble det en skikkelig dårlig energi i denne tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 14. september 2011 #9 Del Skrevet 14. september 2011 Hvem tør å se under senga Det gjør ihvertfall ikke jeg, det er jo enda skumlere enn å la være. Når jeg er alene, så tar jeg dyna godt over hodet, og det kan fort hende at leselampa blir stående på. Jeg er ikke glad i å være alene i mørke huff, så jeg skjønner hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 14. september 2011 #10 Del Skrevet 14. september 2011 Når jeg en sjelden gang sover alene, sover jeg alltid med lyset på og soveromsdøra igjen. Også surfer jeg helt til jeg blir så trøtt at jeg sovner på blunket når jeg legger vekk PC'n... Er litt mørkeredd jeg også, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Del Skrevet 14. september 2011 Det spøker ikke her. Jeg har jo nesten alle klærne hans her for jeg liker at han legger igjen klærne sine. Da har han en grunn til å komme tilbake hvis vi skulle ha en krangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #12 Del Skrevet 14. september 2011 Du er ikke alene. Nå bor vi sammen, men når han er bortreist så har jeg på lys også ser jeg på tv eller ser film i senga eller leser på senga til jeg sovner, med lyset på. Før jeg ser film så går jeg runden i huset og sjekker at alt er låst og kikker eg litt rundt med masse lys. Lykke til! Ps. Det har blitt bedre med årene. Jeg blir ikke så redd nå som for 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 14. september 2011 #13 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg klarer ikke sove uten kjæresten min. Jeg blir så sykt mørkerdd. Jeg tenker på alt fra spøkelser - skumle menn osv. Vi bor ikke sammen (ennå), men når han er på besøk er han her i ca. 4-5 dager. Når han drar blir jeg bare liggende våken og lytte til jeg sovner, og slik er det nesten hver natt til han kommer tilbake. Jeg kan jo ikke ha det sånn Tips? Det skjer da sikkert ikke noe farlig om du sover med ørepropper. Og kommer det et spøkelse, så bare bit det, så skremmer nok du det mer enn det skremmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 14. september 2011 #14 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er også mørkeredd Det er så kjedelig. Er ikke redd for å være ute når det er mørkt, for der finnes det sikkert ikke spøkelser. Det verste som kunne skjedd meg, er vel å se et menneske ( som ikke skal være der) inne på rommet mitt om natta. Ikke innbrudstyv eller noe sånt ( sikkert ikke så koselig det heller men!) men spøkelse / gjenferd. Herregud, vet ikke hva jeg hadde gjort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 14. september 2011 #15 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er også mørkredd:( har et sånn hjertelys med batterier hengende, men de er gåen:/ så må kjøpe nye batterier.. Den lyser akkurat passe slik at jeg sovner, og jeg går ALDRI ut av senga uten å ha slått på lyset.. Tenk om noen drar meg under der i mørket daa:o heldigvis har jeg hunden min sammen med meg hver natt<3 men hva hjelper det når han er like mørkredd som meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #16 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er mørkeredd på soverommet, drar alltid med meg bikkja inn i senga og vil han ikke så sover jeg på sofaen sammen med ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest palle Skrevet 15. september 2011 #17 Del Skrevet 15. september 2011 stakkars mennesker som må slaver for en irrasjonell frykt. fint dere har en kar da, som kan passe på. my as naturlig utvalg anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 15. september 2011 #18 Del Skrevet 15. september 2011 Ha på rolig, lav musikk Og eit lite lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå