AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #21 Del Skrevet 14. september 2011 Det vi ikke trenger, er politikere som står og flirer over at de bryter lover og regler GJENTATTE ganger, for så i neste omgang å tale til folket om hvordan "VI" skal dra lasset sammen, om solidaritet, miljø osv. Eneste grunnen til at han måtte beklage (han har jo gjort dette flere ganger ettersom han sier selv) er at han kom på TV. Ja og eneste grunnen til at tilståelsen og beklagelsene kom, var fordi vitner hadde tipset media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. september 2011 #22 Del Skrevet 14. september 2011 Ja og eneste grunnen til at tilståelsen og beklagelsene kom, var fordi vitner hadde tipset media. Ærlig talt, kjenner du en eneste som er så prektig at han går rundt å tilstår ting uoppfordret? Bård Vegard er nok ett menneske. Men maskiner kan også feile, se bare på guvernør Terminator, som hadde en hemmelig sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #23 Del Skrevet 14. september 2011 Er det typisk for SV'ere å bli tatt uten gyldig bilett på toget? Hvorfor har vi da ikke hørt om det fenomenet før? Jamen da er det mange folk som plutselig kom i kategorien "typisk SV'er"... Nei, men det er typisk SVere å tilrane seg goder og overlate regningen til andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #24 Del Skrevet 14. september 2011 Ærlig talt, kjenner du en eneste som er så prektig at han går rundt å tilstår ting uoppfordret? Bård Vegard er nok ett menneske. Men maskiner kan også feile, se bare på guvernør Terminator, som hadde en hemmelig sønn. Tror du alle deler din oppfatning om at "I'll be back" var perfekt innen vi fikk vite om hans hemmelige sønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #25 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg syntes at politikerne generelt sett fremstår som mer troverdige og menneskelige når de gjør feil, men i dette tilfellet må jeg si meg enig med vedkommende som mener at SV'ere er grådige. Uten at jeg tar stilling til SV's grådighet, så er det selvsagt svært beklagelig at Solhjell og hans agende for forbedret kollektivtransport innrømmer å ha sneket flere ganger. Han fremstår rett og slett som en tulling som ikke vet sitt eget beste. Men jeg klager ikke, når man tenker såpass lite gjennom egne uttalelser er det hvertfall ingen fare for at Solhjell noen gang blir statsminister 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #26 Del Skrevet 14. september 2011 Nei, men det er typisk SVere å tilrane seg goder og overlate regningen til andre. Betalte han ikke nettopp 750 kroner på stedet? Eller er det bare meg? Syns du står på syltynn is her..Det er ikke som at skattebetalerne i Norge fikk boten hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #27 Del Skrevet 14. september 2011 Betalte han ikke nettopp 750 kroner på stedet? Eller er det bare meg? Syns du står på syltynn is her..Det er ikke som at skattebetalerne i Norge fikk boten hans. Vel, hadde han kjøpt billett ville han ikke vært nødt til å betale boten. Elementære ting faller ikke lett for deg, visst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #28 Del Skrevet 14. september 2011 Ja og eneste grunnen til at tilståelsen og beklagelsene kom, var fordi vitner hadde tipset media. Var det pga av vitner at han betalte bota si og? Selv om det var autamaten det var noe feil på. Her jeg bor er det kronisk feil på automaten så man får ikke betalt med kortet.Har vært i mange månder. Så vi går på toget og har vi ikke månedskort tar de oss, og vi må betale. Akkurat som han gjorde.Pga automaten. Det som er typisk er at Ruter og NSB ikke har orden på sakene sine.Og det kan ikke SV noe for. Dessuten er det latterlig om dere skulle påstått at dette ikke ville ha sjedd med private selskaper.Siden de har neppe noe mindre feil på automatene sine de heller. Denne tråden bare et flaut forsøk på å svare på den tråden som stod her om FRP velgeren på tre år hvems mamma bare lot han trekke i stedenfor å stemme i blinde. Umodenhet fra FRP'ere er ikkenoe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #29 Del Skrevet 14. september 2011 Vel, hadde han kjøpt billett ville han ikke vært nødt til å betale boten. Elementære ting faller ikke lett for deg, visst.. Fikk du med deg at det var feil på automaten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #30 Del Skrevet 14. september 2011 Her jeg bor er det kronisk feil på automaten så man får ikke betalt med kortet.Har vært i mange månder. Så vi går på toget og har vi ikke månedskort tar de oss, og vi må betale. Akkurat som han gjorde.Pga automaten. Jeg ser på de gangene man blir ilagt bot som en samlebetaling for alle de andre gangene man ikke får lov å betale av automaten... Er det sånn at de vil ha feil på den siden da tjener de mye i bøter?Man kan jo begynne å lure. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #31 Del Skrevet 14. september 2011 SVer er utrolige grådig. De skal ha sine "felleskapsløsninger" for å dekke de behovene de definerer som viktig og som noen skal nyte godt av, og dette mener de alle (andre) skal være med på å finansiere, uavhengig om de bruker disse overflødige tjenestene eller ikke. En analogi til SV-politikk er om man skulle invitere muslimer til "spleiselag" med svinestek og vin og så forvente at disse muslimene skulle betale samme inngangsbillett som alle andre! SV er egoparti nr.1 i norsk politikk! Jeg ser ikke på T-banen som en "overflødig tjeneste"... Og i helgene kryller det av beduggede FRP'ere inne på den. Jeg ser det på kamelhårsfrakkene til de godt voksene på linje 1, og de møkkafulle breiale typene som går av trikken på Aker Brygge. Det står omtrent skrevet i panna på dem hva de stemte ved forrige valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #32 Del Skrevet 14. september 2011 Helt utrolig at Solhjell står og flirer og forteller at han mange ganger har sneket seg med som gratispassasjer, mens han senere står på talerstolen og formaner alle om å bruke kollektivt, og om at det kollektive skal bygges ut. Da får også han være med å dra lasset for å gjøre tilbudene bedre. Her er det ikke snakk om en fattig student som sniker på grunn av dårlig råd. Synes det er en stor skam, og det viser hvor langt det mange ganger er mellom "liv og lære". Det var ingen enkeltepisode, han innrømte at dette hadde han gjort flere ganger før. At dette er en person som går med tanker om å ta på seg ledervervet i partiet, sier alt. Ikke rart det er dårlig valgdeltakelse, når vi gang på gang ser at det gis tomme løfter, de sier en ting som gjelder for menigmann, og tusker og svindler til seg selv når de ikke tror noen "ser". Jeg trodde at det var tull at han lo og sa at han har sneket før, inntil jeg så det nå på TV2Nyhetskanalen. Det minner mistenkelig mye om gavene, afganske tepper, klokker m.m. som visse statråder mottok, uten å betale skatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #33 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk du med deg at det var feil på automaten... Fikk du med deg at han lot være å gå på betjent vogn der man kan kjøpe billett... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 14. september 2011 #34 Del Skrevet 14. september 2011 SVer er utrolige grådig. De skal ha sine "felleskapsløsninger" for å dekke de behovene de definerer som viktig og som noen skal nyte godt av, og dette mener de alle (andre) skal være med på å finansiere, uavhengig om de bruker disse overflødige tjenestene eller ikke. Jeg må bare spørre, mener du virkelig at kollektivtrafikk-tilbudet i norge er en "overflødig tjeneste"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #35 Del Skrevet 14. september 2011 Typisk visse partitilhengere (gjett hvilket parti...) å forklare verdensbildet ut fra enkeltepisoder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #36 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg må bare spørre, mener du virkelig at kollektivtrafikk-tilbudet i norge er en "overflødig tjeneste"? Hvis du ikke forstår hva som blir skrevet og mangler evne til å abstrahere, kanskje du skulle holde deg lekeparken, Colargol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blair Skrevet 14. september 2011 #37 Del Skrevet 14. september 2011 Typisk visse partitilhengere (gjett hvilket parti...) å forklare verdensbildet ut fra enkeltepisoder. For en idiotisk kommentar. Det er da ikke tvil om at dette er pinlig oppførsel fra Solhjells side, og jeg stemmer hverken Frp eller SV. Tabbe 1: med viten og vilje gå på ubetjent vogn, når man vet det er noe galt med Flexus-kortet. Tabbe 2: unnskylde seg med at "mennesker gjør feil, det er vanlig". Tabbe 3: flire mens han forteller at han har fått bot for dette før. Pinlig, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 14. september 2011 #38 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis du ikke forstår hva som blir skrevet og mangler evne til å abstrahere, kanskje du skulle holde deg lekeparken, Colargol! Jeg er ingen tankeleser, jeg kan ikke gjette meg til hva du tenker -jeg ser hva du skriver og spør! Du kan jo svare hva du mente med det du sa istedet for å bruke tiden din på å fortelle meg hva du mener om meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #39 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er ingen tankeleser, jeg kan ikke gjette meg til hva du tenker -jeg ser hva du skriver og spør! Du kan jo svare hva du mente med det du sa istedet for å bruke tiden din på å fortelle meg hva du mener om meg? Jeg mente at eksemplet med sniking på kolletivtransport var [i]illustrerende for SVs politikk generelt, som forutsetter at alle har de samme behovene(-de som SV har bestemt). Under SVs regime er det ingen åpenhet for anderledeshet og jeg mener det er det mest intolerante og diskriminerende partiet på Stortinget (-fristende å si fascistisk). Kollektivtransport er derimot et eksempel noe som absolutt bør være et fellesanliggende og bør sågar subsidieres kraftig, der det er det mest allmennyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. september 2011 #40 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Tror du alle deler din oppfatning om at "I'll be back" var perfekt innen vi fikk vite om hans hemmelige sønn? Hallo, vi snakker om mr. Universe her! (Ett overmenneske av kjøtt, blod og stereoider). Endret 15. september 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå