Gå til innhold

Typisk SVer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://e24.no/makro-og-politikk/sv-topp-tatt-for-sniking-paa-toget/20099308

Snakker varmt om "spleiselaget" samtidig som de passer på å tilsnike seg fordeler og er gratispassasjerer på at alle andres bekostning, som blir tvunget til å betale for deres "fellesskapsløsninger".

I følge ham selv så var det Flexus systemet som nok en gang fungerer utmerket - ved at man ikke kan "lade" kortet sitt som forutsatt.

Jeg hadde blitt tatt selv i den kontrollen om så var tilfelle, jeg hadde ikke kjøpt dyr enkelt bilett fordi Flexussystemet fungerer så dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ham selv så var det Flexus systemet som nok en gang fungerer utmerket - ved at man ikke kan "lade" kortet sitt som forutsatt.

Jeg hadde blitt tatt selv i den kontrollen om så var tilfelle, jeg hadde ikke kjøpt dyr enkelt bilett fordi Flexussystemet fungerer så dårlig.

Ja, disse SVerne har alltid noen unnskyldninger og bortforklaringer mens de grådig tilfredstiller sine egne behov med andres konfiskerte midler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at Solhjell står og flirer og forteller at han mange ganger har sneket seg med som gratispassasjer, mens han senere står på talerstolen og formaner alle om å bruke kollektivt, og om at det kollektive skal bygges ut. Da får også han være med å dra lasset for å gjøre tilbudene bedre.

Her er det ikke snakk om en fattig student som sniker på grunn av dårlig råd. Synes det er en stor skam, og det viser hvor langt det mange ganger er mellom "liv og lære". Det var ingen enkeltepisode, han innrømte at dette hadde han gjort flere ganger før.

At dette er en person som går med tanker om å ta på seg ledervervet i partiet, sier alt.

Ikke rart det er dårlig valgdeltakelse, når vi gang på gang ser at det gis tomme løfter, de sier en ting som gjelder for menigmann, og tusker og svindler til seg selv når de ikke tror noen "ser".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://e24.no/makro-og-politikk/sv-topp-tatt-for-sniking-paa-toget/20099308

Snakker varmt om "spleiselaget" samtidig som de passer på å tilsnike seg fordeler og er gratispassasjerer på at alle andres bekostning, som blir tvunget til å betale for deres "fellesskapsløsninger".

Jeg har litt sans for Bård Vegard Solhjell jeg, uten at jeg skal blande meg i SVs indre anliggender vil jeg for partiets skyld håpe at det er han som blir den neste lederen fremfor Audun Lysbakken. Vi trenger ikke politikere som aldri gjør feil, og Solhjell har tross alt lagt seg flat og beklaget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, disse SVerne har alltid noen unnskyldninger og bortforklaringer mens de grådig tilfredstiller sine egne behov med andres konfiskerte midler!

Har du aldri gjort noe ulovlig selv?

Har du aldri sneket på trikken, eller f.eks glemt igjen månedskortet på jobben?

Det grådighetsbildet er direkte tullprat. Sv´ere er ikke mer grådige enn sine konkurrenter.

Kjenner du Bård Vegar personlig, siden du kan uttale deg med sikkerhet om hans grådige personlighet. Dette er jo en typisk hendelse , som bare skjer i farten.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt sans for Bård Vegard Solhjell jeg, uten at jeg skal blande meg i SVs indre anliggender vil jeg for partiets skyld håpe at det er han som blir den neste lederen fremfor Audun Lysbakken. Vi trenger ikke politikere som aldri gjør feil, og Solhjell har tross alt lagt seg flat og beklaget.

Det vi ikke trenger, er politikere som står og flirer over at de bryter lover og regler GJENTATTE ganger, for så i neste omgang å tale til folket om hvordan "VI" skal dra lasset sammen, om solidaritet, miljø osv.

Eneste grunnen til at han måtte beklage (han har jo gjort dette flere ganger ettersom han sier selv) er at han kom på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det typisk for SV'ere å bli tatt uten gyldig bilett på toget?

Hvorfor har vi da ikke hørt om det fenomenet før?

Jamen da er det mange folk som plutselig kom i kategorien "typisk SV'er"...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at ingen FRp'ere, Høyrefolk eller Ap, Venstre og Sp-velgere noen sinne sniker på toget/banen i Oslo..

(Krf'ere derimot...De forventer jeg at har biletter :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi ikke trenger, er politikere som står og flirer over at de bryter lover og regler GJENTATTE ganger, for så i neste omgang å tale til folket om hvordan "VI" skal dra lasset sammen, om solidaritet, miljø osv.

Eneste grunnen til at han måtte beklage (han har jo gjort dette flere ganger ettersom han sier selv) er at han kom på TV.

Jeg synes du har en ganske ekstrem avsmak for Sv´ere. Hvorfor? Hva har de gjort deg? Er det ei SV-dame som har nektet deg sengedeling? I så fall forstår jeg deg.

Jeg tror du trenger noen hyggelige opplevelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri gjort noe ulovlig selv?

Har du aldri sneket på trikken, eller f.eks glemt igjen månedskortet på jobben?

Det grådighetsbildet er direkte tullprat. Sv´ere er ikke mer grådige enn sine konkurrenter.

Kjenner du Bård Vegar personlig, siden du kan uttale deg med sikkerhet om hans grådige personlighet. Dette er jo en typisk hendelse , som bare skjer i farten.

SVer er utrolige grådig. De skal ha sine "felleskapsløsninger" for å dekke de behovene de definerer som viktig og som noen skal nyte godt av, og dette mener de alle (andre) skal være med på å finansiere, uavhengig om de bruker disse overflødige tjenestene eller ikke.

En analogi til SV-politikk er om man skulle invitere muslimer til "spleiselag" med svinestek og vin og så forvente at disse muslimene skulle betale samme inngangsbillett som alle andre!

SV er egoparti nr.1 i norsk politikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV er vel det partiet som roper høyest om å reise kollektivt, om å bevare miljøet, solidaritet m.m.

Da blir måten en politiker som Solhjell oppfører seg på - stikk i strid med det han roper om i debattprogrammer og på politiske arenaer - ganske så talende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at ingen FRp'ere, Høyrefolk eller Ap, Venstre og Sp-velgere noen sinne sniker på toget/banen i Oslo..

(Krf'ere derimot...De forventer jeg at har biletter :fnise: )

Jeg ble tatt uten billett det året jeg stemte Venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV er vel det partiet som roper høyest om å reise kollektivt, om å bevare miljøet, solidaritet m.m.

Da blir måten en politiker som Solhjell oppfører seg på - stikk i strid med det han roper om i debattprogrammer og på politiske arenaer - ganske så talende.

Jeg synes at du og Bård Vegar bør stemme RV, fordi RV vil ha gratis buss og trikk. Det er Stoooore millionbeløp å spare på å kutte ut alt billettsalg og administrasjonen, provisjonene, regnskapet og byråkratiet rundt dette.

Et slikt grep vil også konkurrere bort mye biltrafikk, kanskje i så stor grad at man slipper å bygge ut E 18, og sparer stoooore millionbeløp på veibygging.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre feil. Men som politiker burde han gå foran med et godt eksempel og innrømme feilen, ikke bortforklare det med en blank løgn om at han tok feil av vognene. Særlig når han sier automaten ikke virket (ergo var han bevisst på at han måtte på betjent vogn for å få betalt), og attpåtil forteller at han har sneket før :klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble tatt uten billett det året jeg stemte Venstre.

Liv og lære, min venn, det er det som det handler om.

Og en fremtidig leder som ikke vet forskjell på rett og galt, og som står og ler på TV og forteller at dette er da noe han gjør rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVer er utrolige grådig. De skal ha sine "felleskapsløsninger" for å dekke de behovene de definerer som viktig og som noen skal nyte godt av, og dette mener de alle (andre) skal være med på å finansiere, uavhengig om de bruker disse overflødige tjenestene eller ikke.

En analogi til SV-politikk er om man skulle invitere muslimer til "spleiselag" med svinestek og vin og så forvente at disse muslimene skulle betale samme inngangsbillett som alle andre!

SV er egoparti nr.1 i norsk politikk!

Du svarte ikke på det jeg spurte om, og det er ikke veldig farlig, siden du er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på det jeg spurte om, og det er ikke veldig farlig, siden du er anonym.

Nei, jeg har aldri gjort noe ulovlig. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri gjort noe ulovlig. :nigo:

Heter du Jomfru Maria?

(denne bør du ikke svare på, pga av retningslinjene for anonymitet på KG)

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...