KaDust Skrevet 14. september 2011 #1 Del Skrevet 14. september 2011 Noen her som er flinke i fysikk og som har lyst til å hjelpe meg littegranne? Send en PM eventuelt Og takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. september 2011 #2 Del Skrevet 14. september 2011 Det kommer an på hva du lurer på og hvilket nivå det er på. Er det snakk om videregående pensum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, det er VGS pensum. Er innenfor akselerasjon og forflytning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 14. september 2011 #4 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har hatt fysikk på vgs og litt på universitetsnivå. Send meg gjerne PM med problemstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Del Skrevet 14. september 2011 Kan du ikke bare beskrive problemet her og se om du får noe svar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2011 Nei, jeg liker å diskutere det privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. september 2011 #7 Del Skrevet 14. september 2011 Mamma har sagt at jeg ikke får lov til å taste privat om fremmede kvinners fysikk. :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. september 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 14. september 2011 Det var jo synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #9 Del Skrevet 14. september 2011 Nå må ikke dere bli fysiske her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calculus Skrevet 24. september 2011 #10 Del Skrevet 24. september 2011 Ja, det er VGS pensum. Er innenfor akselerasjon og forflytning. akselerasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå