Gå til innhold

Provoserende sexinvitasjoner, eller bare det å føle seg vel?

Gjest MrNovember

Anbefalte innlegg

Jada, la oss gå til retten fordi at en påsto at puppene til poirot er fine....

Si meg, hvorfor har dere det med å finne på problemstillinger?

Det er da bedre at en påpeker puppene dine, enn f eks intelligensen din.... jeg mener du vet jo hvor hans ligger, uten at han kjenner din, det viser jo hvem som er den smarte i denne duoen..så smil av det i stedet for å bli sur over ham.

Nei, jenter dere har så dårlig selvtillit at dere misforstår alt.

Ikke rart dere føler dere maktløse til tider da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri gått til retten for noe som ikke er kriminelt waco, slæpp off.

Det er ikke kriminelt å kommentere noens pupper en gang, såfremt det ikke gjøres så ofte over tid at det regnes som trakassering.

Å TA PÅ kollegaers pupper i lunsjpausen, vil derimot kunne regnes som straffbart.

Men jeg gikk altså ikke til politiet med det heller.

DET betyr ikke at jeg likte handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er vi nok forpliktet til ja; vi må alltid prøve å tenke Handling/konsekvens.

Snakker vi om handlingen "stå naken på et bord og rope ta meg på puppene", så er jeg enig med deg mht handling/konsekvens. Ikke når det gjelder handlingen "å bli født med en kropp som utvikler store pupper".

Sorry SS, men jeg har en del år med strafferett på bakbeina og vet hve retten vektlegger som relevant og ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Si meg, hvorfor har dere det med å finne på problemstillinger?

...

:lol: og det kommer fra ham som synes det er ett problem at han ikke kan lese avisa på offentlige toaletter!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Sorry SS, men jeg har en del år med strafferett på bakbeina og vet hve retten vektlegger som relevant og ikke....

Der kom den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det er da bedre at en påpeker puppene dine, enn f eks intelligensen din....

Tja, jeg foretrekker da heller å høre at jeg er smart enn at jeg har store pupper. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Tja, jeg foretrekker da heller å høre at jeg er smart enn at jeg har store pupper. :wink:

Tror Waco mente at han ikke synes Poirot er særlig smart.

Hvis jeg forstod ham rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ja, jeg skjønte det, og syntes ikke det var så pent sagt, derfor "misforsto" jeg... Å plukke på hverandres meninger er helt OK, dette er jo tross alt et debattforum. Men å gå person synes jeg ikke noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... dere sier mye rart, menmen. Poirot jeg har aldri sett en naken jente stå på et bord naken med viftende armer....men jeg har hørt jenter viske meg i øret at de er så fulle....hva er det som kan skje....de vil jo ikke huske noe imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den.....

Ja, jeg beklager, men når du sier ting som rett og slett er feil og ikke vil høre på det jeg sier som er fakta, da kan jeg ikke annet enn å bruke min erfaring som argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

og hvis W mener jeg er dum får han bare mene det. han har sagt noe annet i en anne tråd, i et mykt øyeblikk. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greensky...ta det med ro...nå bedriver dere spekulasjoner...

Jeg mente bare at Poirot reagerte på den handlingen på en måte som ikke jeg ville reagert på.... Jeg finner tullinger nemlig interessante... hva er det som kan få en fyr til å bli mer opptatt av puppene enn huet hennes...?

Det var Poirot som fortalte historien og ikke jeg.... Kanskje hun hadde utrigning? Kanskje han følte at dem ikke hadde noe å snakke om? Hvem vet...

Jeg tror mange jenter (særlig akademikere) er livredde for ikke å bli tatt seriøst, de ser ikke humoren og overfladiskheten av å snakke om noen pupper... det er jo bare dilldall chat uansett....prat om blablabla... BETYR INGENTING.

Hva om han hadde sagt de så ut som bananpupper, kjenner jeg dere rett så hadde det vel vært like gærent det også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ja, jeg beklager, men når du sier ting som rett og slett er feil og ikke vil høre på det jeg sier som er fakta, da kan jeg ikke annet enn å bruke min erfaring som argument.

D er jo ikke feil d jeg skriver.

Tror du bør komme på den "andre siden" før du setter deg på din høye advokathest.

Husk hva de sa under den franske revolusjonen:

Først må vi drepe alle advokatene

De hadde faktisk ett poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexysadie, ja jeg skjønner hva du mener, - hehe... Poirot mener noen ganger at hun er mer egnet til å svare fordi hun har sett kun den ene siden av saken...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente bare at Poirot reagerte på den handlingen på en måte som ikke jeg ville reagert på.... Jeg finner tullinger nemlig interessante... hva er det som kan få en fyr til å bli mer opptatt av puppene enn huet hennes...?

Det var Poirot som fortalte historien og ikke jeg.... Kanskje hun hadde utrigning? Kanskje han følte at dem ikke hadde noe å snakke om? Hvem vet...

Jeg tror mange jenter (særlig akademikere) er livredde for ikke å bli tatt seriøst, de ser ikke humoren og overfladiskheten av å snakke om noen pupper... det er jo bare dilldall chat uansett....prat om blablabla... BETYR INGENTING.

Hva om han hadde sagt de så ut som bananpupper, kjenner jeg dere rett så hadde det vel vært like gærent det også....

Vel, som jeg har sagt, så går jeg ikke utringet, så der tar du nok feil. Uansett hva han manglet av temaer å prate om er jeg i min fulle rett til å mislike visse måter å omtale meg og min kropp på.

og du har helt rett; bananpupper er også lite vel mottatt.

Sexysadie, ja jeg skjønner hva du mener, - hehe... Poirot mener noen ganger at hun er mer egnet til å svare fordi hun har sett kun den ene siden av saken...=)

Jeg mener jeg er egnet til å svare fordi jeg kan en del om temaet. At det tilfeldigvis er faglig OG relevant er ikke noe minus i mine øyne.

Tror du bør komme på den "andre siden" før du setter deg på din høye advokathest.

Husk hva de sa under den franske revolusjonen:

Først må vi drepe alle advokatene

De hadde faktisk ett poeng der.

Hvordan vet du at jeg ikke har vært på den andre siden?

Og hvem skal forsvare deg den dagen du finner det for godt å slå ned noen, slik du forfekter din rett til? Eller når noen saksøker deg på et latterlig grunnlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvordan vet du at jeg ikke har vært på den andre siden?

Og hvem skal forsvare deg den dagen du finner det for godt å slå ned noen, slik du forfekter din rett til? Eller når noen saksøker deg på et latterlig grunnlag?

Du har helt rett i at jeg ikke vet om du har vært på den andre siden.

Har ikke slått til noen på svært mange år. Så noe advokathjelp trenger jeg ikke i så måde.

Saksøker noen meg på latterlig grunnlag så oppsøker jeg vedkommende og spør om d er noe han/hun vil snakke om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke at du hadde slått noen, men du hevder jo at det er helt legitimt i visse situasjoner, ergo risikerer du jo å havne i trøbbel.

Ja, hvis alt kunne løses ved prating hadde jo livet vært supert! men når noen saksøker så lønner det seg altså å skaffe en egen advokat, ta det som et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poirot fra jeg var 16 til 23 bodde jeg også med en onkel som studerte juss...ikke bare det...jeg skulle være med på dette, lære meg å tolke lover og annet dilldall for disse lurifakser av jurister, - tidlig lærte jeg å slå opp i lovboka.... Men ikke bare det.... i det samme huset bodde også min kriminelle lillebror, altså jeg hadde juristene og deres svadapreik på den ene siden og meningsløsheten ved å ha kriminell atferd i omgangskretsen.

Jeg mener, når politiet "kikker igjennom" mobilen min bare fordi jeg har en kriminell bror så benytter de seg av metoder som ikke er rettstaten verdig.

Åsså er det tusen andre ting som er like torturistisk barbarisk, f eks at man tar fra folk klokka og lar lyset være på når man er på glattcelle....

Alle som jobber innenfor påtalemyndigheter og politiet forsvarer dette umenneskelig systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ja, hvis alt kunne løses ved prating hadde jo livet vært supert! men når noen saksøker så lønner det seg altså å skaffe en egen advokat, ta det som et tips.

vi avsporer debatten totalt

snart kommer tante Mod og "arresterer" oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å se hvordan de håndterer dette med å enten lage en ny tråd eller slette (kommer vel an på om det er en erfaren moderator eller ikke).

Grunnen til at dere avsporte debatten var jo selvsagt i mangel av argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...